Healing iFokus

Healing

Läst 402 ggr
janing
0

God morgon

Här är det mulet just nu, hoppas solen tittar fram sen. Ser fram emot ikväll då jag ska på storseans. Det ska bli spännande.

Ha en bra dag alla

[rore]
0

God morgon!

Åh det låter spännande och roligt. här ser det ut som om det finns möjlighet till sol idag. Kan ju alltid hoppasGlad . Ha en trevlig dag till er alla.

cillaj
0

Godmorgon healers!

Hoppas seansen blir bra ikväll Janing.

Det regnar idag och då blir det städning på sin lediga dag. Inte så kul, men skönt när det är färdigt.

Och ha en bra dag alla.

korseett
0

spännande med seans! Ja här regnar det med men jag har jobb som ska skötas och sen iväg till stallet för en liten tur och så ge lunchen. Igår tittade det fram ett skrivbord när jag fått ordning på alla pappren och in i pärmar, visste knappt att jag hade ett sådantFlört Men den lilla vita kattens hår finns ju överallt trots att man dammsuger och dammsuger och dammsuger. Suck men hon har väl fällt färdigt snart.

Ha en bra dag alla

gold
0

halloj

soool här, härligt.  blir kort dag på jobbet idag, ska göra nåt så spännande som å besöka tandläkaren…

ha de gott alla!

Anco
0

God Morgon, livgivande regn….. underbart!

Önskar er alla en härlig dag.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Wargmane
0

Tjohoooooo en go tisdag önskar jag er alla !!Glad

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Fialotta2
0

God förmiddag!

Äntligen verkar det som om det ska komma regn idag. Det har kommit några enstaka droppar redan. Inatt har det varit -6,4 grader. Burrrrr….

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska gör. Kanske blir det baka något, att ha i frysen om det skulle komma folk hit. Det som hägrar mest är att sy färdig ett par långbyxor, som fått ligga på  sybordet ett tag.

Ha det så gott idag.

bettin65
0

godförmiddag

En hel förmiddag med städning nu är jag klar och tänker inte städa mer i dag.

Mulet och regn här också men det behövs så det gör inget

ha en underbar dag………..