Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 902 ggr
Howliten
0

Vad är det som händer i mig???

Hej,

vet inte om det här är rätt forum men kloka människor finns här.Glad

jag vet inte vad som händer med mig. Senaste 3-4 veckorna så har jag emellanåt märkt att jag "pendlar".

Pendlar, det är det ordet som jag närmast kan beskriva vad som sker i kroppen. Kommer tätare och tätare, senaste dagarna flera gånger om dagen.

Det är inte så att världen snurrar eller gungar eller så, utan det känns mer som om jag snurrar i cirkel. Som om det går en tråd eller axel genom mig och jag sedan snurrar kring den, ganska snabbt… Händer mest när jag sitter men ibland också när jag ligger ner (fast då flyttas jag till höger/vänster). Kan inte säga att jag märkt om det sker när jag står för då är man ju trots allt oftast i rörelse på ett eller annat sätt.

Jag mår inte illa eller så och det är egentligen inte obehagligt heller. Har haft en kraftig yrselattack för många år sedan och det kändes inte likadant.

Tacksam för tips och råd

Sanne

Jag är glad. Är du?

[asamaria]
0

Det låter som om dina chakran håller på att dra igång. Brukar kännas som om man är i en centrifug ibland. Du kanske ska hjälpa till lite själv att balansera upp dem. Kanske någon kan lägga upp de inlägg/artiklar som handlar om chakrabalansering m.m.

Kram Åsa

Crowone
0

Kundalini-uppvaknande??  Någon som vill kommentera?

korseett
0

Påbörjade du något för en månad sedan howliten som har dragit igång det hela? Kurser, behandlingar?

Jag ska putta om chakrabalansering

Howliten
0

Hej o tack så mycket

#1+2 Chakran & Kundalini? Har jag inte tänkt på alls… Skäms

Som att vara i en centrifug var en bra liknelse ha ha, fast jag sitter ju inte snurrar runt på stolen Flört Det går inte såå fort…

Jag är glad. Är du?

Howliten
0

#3 Tack du för det, korseett! Det tänkte jag inte heller på… Skäms

Jag var på Prova-på-dagen i Kristianstad för 1 månad sedan, 4 april. Provade något som hette Karuna-healing med chakrabalansering. Skulle vara i 30 minuter men fick healingen i nästan 50 minuter. Healern hade ingen efter mig och tyckte att det behövdes mer.

Mediterat i mer än ett år men mest använt det till att stilla tanken och slappna av o lite affirmationer. Provat chakrabalansera en period förra året efter olika tips här på de olika forumen. Men det här känns inte som när jag mediterar.

Jag är glad. Är du?

[asamaria]
0

#4 Nej jag menar inte att du snurrar utan chakrana. Har själv varit med om att två olika chakran snurrar åt olika håll samtidigt med en j-a fart. mycket lustig känsla när man var ovan

Howliten
0

#6 Ok, jag gissar att jag kanske måste lugna mina chakran. Jag ska lägga mig o meditera i kväll och känna efter riktigt ordentligt vilka det kan vara. Känns som det mest snurrar nertill, just nu i alla fall.

Kan det vara så att om alla chakrana snurrar i balans så märker man inget pendlande om man inte känner in dem? Och att jag hamnat i obalans eller kanske haft stilla eller för lugna chakran som fått fart efter min healing för en månad sedan?

Jag får nog studera det här med chakran nrämare.

Jag är glad. Är du?

Wargmane
0

Hm…jag blir sån där ibland …

fast det är i samröre med andra människor….mitt "system" blir en pendel!

Så numer pendlar jag utan pendel *ler*

Bara att lyssna på kroppen.

Pendla dina chakror ..och kolla hur det ser ut !

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Howliten
0

#8 HmmObestämd, måste man skaffa sig en köpe-pendel eller kan man lite snabbt tillverka en själv? Vet att jag och en väninna gjorde något med våra ringar och sytråd för sisådär 20 år sen… ha ha haSkrattande man är ju otålig…

Tror jag läst någonstans på iFokus om just det att pendla chakror, läste inte så noga för det var inget som intresserade just då. Tack för rådet Wargmane, ska leta.

Läst på lite om Kundalini. OCH… det vill jag INTE ha.

Kram på er

Sanne

Jag är glad. Är du?

Wargmane
0

tjaaa ta en stoppnål och en tråd..funkar fiint!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens