Healing iFokus

Healing

Läst 719 ggr
korseett
0

Godmorgon 3 maj

Hur många här slutspurtar med deklarationen? Jag gör det. Skulle ha blivit färdig tidigare men nåja det blev som det blev. Och det är ju bara den tredje änOskyldig

Mulet är det här och det har kommit en regnskvätt, mest bara så det blev blött i gräset. Nu tar gärna emot en rejäl blöta i några dagar för det är alldeles för torrt i markerna. Moder jord behöver svalkas av och fuktas.

Ha en skön dag alla

Fialotta2
0

God morgon!

Här skiner solen och +9 grader, men det blåser kallt. Jag hoppas att regnet kommer hit också, så jag kan gå ut och gå.

Idag blir det en varierad dag, med många uppgifter att lösa. Deklarationen behöver jag inte tänka på att få färdig, eftersom min man har sökt anstånd. Den ska in i alla fall de närmsta dagarna.

Ha en skön och trevlig dag!

Wargmane
0

God Morgon Karin och alle gomensker !

God Morgon !!

Tja idag blir det healing ..återträff för alla mina GrandMaster elever…

Nån som vill ha sig en distanshealing ?

Hojta då innan 12…

Vi sänder klockan 15!

Kraaaaaaaaaaaaam

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

korseett
0

#2 HOJT!! jag vill ha!!!Skrattande

gold
0

hej på er allihop!

Apropå #2 Händer som vanligt grejer hät på sajten, nu missade jag alltså "godis" eftersom ja inte tittade in imorse - så kan de va.

Har haft en härlig dag, som började lite svalt men övergick i strålande sol. Hunnit med träning, pysselmässa och snart deklarationen också. Ska bara åka o posta blanketten för husåhållsnära tjänster. Puh.

Sen återstår lite tvätt och hopplockning av pysselsaker - mässfynden har förståts testats grundligt av barnen Glad