Healing iFokus

Healing

Etikettänglar
Läst 708 ggr
Dinengel
0

Ont i magen?

Jag har fått ont i magen inget hjälper, jag vet att det är någon som behöver min hjälp men har svårt att lista ut vem och varför. Har blandada känslor. 

Jag undrar om någon kan hjälpa mig och ser hur ser personen i frågan ut .Vad vill den person från mig?

Jag hjälper gärna men att jag ska ha ont i magen vill jag inte ha, jag  vet att det är någon som står nera mig men kan inte avslöja vem , orkar inte med magsmärtor.

Kram Dinengel

[asamaria]
0

Om det nu är så att det är någon annans känslor du fått in så pröva att i tanken ställa dig i duschen eller under ett vattenfall och låt vattnet skölja bort känslorna. Upprepa detta vid behov. Om du mediterar lägg i din Aura blå färg eller guldfärg som skyddar dig mot "intrång". Guld är bäst och du kan göra ett tjock lager om du vill.

Kram Åsa

Dinengel
0

Tack min vän, ska göra det idag.

Kram till dig

solvinge
0

Det första jag ser är en kvinna med lång benvit kofta, går ner till vaden. Hon vill bara ha kontakt och prata med dig. Det är vad jag får fram. Kram Anne

Dinengel
0

#3 Tack Anne jag tror att jag kan gissa vilken kvinan men är lite osöker men tack våre Åsasa  tips och mina änglar min smärta är borta.

Kram Dinengel

[asamaria]
0

Vad bra att du mår bättreGlad

Kram Åsa