Hemma hos..?
Blev både inspirerad och nyfiken när jag läste ett inlägg från Wargmåne igår. Någon frågade då hur hon skulle använda sin kristall och Wargmåne visade med en vacker bild från sitt hem hur hon brukar använda kristallen i fråga. Det var en härlig bild med en "kristallbukett", tavlor och trummor på väggen.
Jag blev nyfiken hur ni andra brukar ha det hemma. Har ni Kristaller lite här och var? Har du en liggandes i fönstret för 'laddning'? Har ni en privat må-bra-hörna där det ligger favoriten för den här veckan?
Jag börjar med en bild hur det ser ut hemma i min hörna för tillfället.
Vore lite kul att få de lite fler bilder och album om hur ni andra lever och har det.
Blessed be.
Underbart
! Jag hoppas fler hoppar på tåget och 'visar upp' sig. Förmodar att jag är en betraktare, tycker om att se hur andra lever och har det. Det gäller även om ni har någon speciell plats i naturen givet. Kramar!
Oj vad fint ni har ordnat, jag har bara ett litet sängbord med mitt på. ska ta en bild på det sen.
Återkommer.
Kram
Cillaj, vet du det är precis vad det är hemma hos mig. Sängbordet brukar även innehålla en styck Kings senaste ( Duma Key ) och en och annan kiosk-blaska. De blev bortpockade av estetiska skäl. Haha :)
Ja, man tager vad man haver, eller hur, plats är det minsta man har.

Va fint!!
Jag vill ju ha lite stenar först o främst men jag hittar ju inga…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#6. Prova med Kristallrummet i Gamla Stan. Bor du långt från Stockholm så säljer dom stenar även via nätet.

#7 Tack! Jag vill gärna klämma o pilla på dem lite eller att nån känner att de "passar" mig. Ska till Norrköping i slutet av veckan, kanske de har nån butik? Linköping verkar tyvärr inte ha någon…
Men snart får det bli en nätbeställning…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tyvärr har jag inget foto kvar på mitt kristallskåp och skåpet är inte iordninggjort efter flytten än, (trög som man är).
Jag köpte ett cd-skåp på IKEA där det är en glasdörr och många glashyllor. Längst upp monterade jag in 2 spotlights, och i mitten 1 spotlight.
Därefter satte jag in min kristall och halvädelstenssamling. Ibland har jag gjort det på känn, ibland har jag satt in dem i ungefärlig färgordning med violett/transparant längst upp och röda färger längst ner.
Det är ruskigt snyggt då jag satte en sten från "The pettrified forrest" ovanpå den mittersta spotlighten så man slipper se själva lampans överdel.
Fått många kommentarer om mina stenar och det är lite roligt att ha dem så man kan se dem, istället för att ha dem dammandes någonstans där ingen kan se dem.
Mvh Crowone

Wow vad kul!!