Vad var det som hände?
Förra torsdagen då jag skulle skriva på att vara med i distanhealingen, så kände jag en kraft som kom genom händerna och ut i resten av kroppen.
Efter den händelsen har jag känt mig stark psykiskt och pigg. Det är som mitt gamla jag har kommit tillbaka. Jag har tidigare varit en ledare och vetat vad jag vill. Efter det jag blev skadad -97 har jag varit lätt att manipulera och få mig att bli en följare pga lätt hjärnskada.
Jag förstår inte vad som har hänt. För mig är det positivt att vara handlingskraftig igen, men det känns som det har blivit lite för mycket. Det som är känsliga för "vibbar" stutsar till och blir förvirrade.
När det någon som kan förklar för mig vad som har hänt och hur tonar jag ner mig så jag inte stöter folk ifrån mig?
Det är ju toppen att du kommer tillbaka till den du är. Du har rensats, stärkts och läkts.
Varför ska du tona ner dig? Det är de andra som får anpassa sig tycker jag när du nu visar vem du egentligen är. Men om du vill ha ett råd så är att tänka efter före och inte ge svar med en gång något att tänka på. Röstläge och lugn är viktigt med. Och så själva ordvalet då, man kan få fram samma sak med olika ord och uttryck och på så vis få de i sin närhet bättre inställd till din förändring.
Ungefär som när man bemöter en besvärlig kund då man säger att man förstår deras oro/ilska/synpunkt och att det kan verka fungera på ett visst sätt men så tar man det lugnt och fint och berättar hur det egentligen fungerar. Förstår du hur jag menar då?
Härligt att du hittat tillbaka till dig själv!
Kan bara hålla med Korseett, varför gå tillbaka till något du inte är. Var glad i det du har nu och var inte rädd. Det brukar lugna ner sig efter ett tag så att du finner balans.
Kram och lycka till.
Tack för svaren, korseet och cillj!
Jag har märkt att mitt röstläge har förändrat och jag har ett lugn som jag aldrig varit.
Jag var in på Amuletten i Sollefteå och köpte en "Messages from your Angels" orakel kortlek nu i veckan. Den har också gett mig liknande svar som ni har gett mig. Korten prickade in min nuvarande situation.
Tack än en gång för svaren.
Kram/Fialotta
Varsågod, är glad att kunna hjälpa dig.
Bra med kort, man får lite bekräftelse på det man upplever. Men stirra dig inte blind på det bara, allt finns inom dig om du bara stannar upp och lyssnar.
Lycka till och var inte rädd för att fråga mer, det är ju det vi är till för här, att delge.
Tack för råden Cilla. Det var igår kväll som jag testade korten och jag vet sedan tidigare att man ska ha en viss distans till korten.
Det känns bra och tryckt att ha några att rådfråga här på sajten och förhoppningsvis kommer jag också ha saker att delge andra.
Bara det att delge sina egna upplevelser hjälper andra
Ja, det har du rätt i. Jag hopps verkligen att fler få vara med om det jag har varit med om.
Vad jag kan förstå, så måste man vara "mogen" för det. Det går inte att skynda på, på något vis.
jag tror på att allt kommer till en när tiden är den rätta och man är beredd och redo.
Vad härligt! Det är bara att gratulera. Tänk om man själv fick uppleva det så enkelt och snabbt.
Kram Åsa
Tack Åsa!
Det har inte varit enkelt och snabbt. Mitt liv har varit mycket prövande, men lärorikt. Därtill har jag många böcker om att utvecklas personlig, religion, healing mm. En annan bit har växt fram genom meditation och sedan har jag lärt mig att glädjas åt det lilla.
Jag har låtit allt tagit sin tid. Det är bara det sista som kom som en blixt från en klarblå himmel. Trots det som har hänt nu, så känner jag mig inte färdig. Man är aldrig färdig lärd.
Det man får vara tålmodig och ödmjuk.
Kram/Fialotta