Healing iFokus

Healing

Läst 530 ggr
gold
0

god morgon 25 april

dagen lovar gott, solen skiner och värmer redan. det är stilla, jobbar en stund innan familjen vaknar.

korseett
0

här skiner solen med och det ska bli riktigt varmt under helgen. Jag ska sitta inne tyvärr och jobba men med lite pauser på utsidan.

Ha en skön dag alla

bettin65
0

Godmorgon Korsett och Gold och alla andra………….. vänner här………..

ja solen  lyser även här får nog spändera lite tid på inglasningen i dag…………….. läsa lite……….

HA EN UNDERBAR DAG

cillaj
0

Godmorgon healers!

Idag blir det picknick i parken för att samla nya krafter, snart börjar väldigt mycket arbete framöver. Bäst o passa på.

Ha en skön dag alla.

Wargmane
0

God Morgon Alla Glad människor!

Önskar er en underbar lördag!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Anco
0

God Morgon på er alla.

Hoppas  Sol Fader skänker er alla värme och kraft vare sig vi är inne eller ute.

En härlig lördag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

signemo
0

Go förmiddag på Er alla.

Här är helt underbart väder ute. Visst behöver det som vanligt städas inne. Men det vete katten om inte jag är ute i trädgården i stället. Dessutom skall vi se om vi kan dra upp en gammal buske med hjälp av skogboggiklorna eller vad det heter.

Skulle inte vara så dumt att grilla fram mot kvällningen får se hur det blir.. Ha en fin dag allesamman

Var rädda om varandra

Fialotta2
0

Här skiner solen från en klarblå himmel och det är redan över +13 grader. Helt underbart. Snön tinar för full och vi har översvämning i bäcken, som vanligt. Bävrarna har jobbat för fullt för att dämma i bäcken.

Idag tar jag det lugnt och se vad dagen har att erbjuda. Det är för fin dag, för att jaga dammråttor.

Ha en fortsatt härlig lördag.

signemo
0

Hej igen . Det funkade nu är de gamla buskarna med rötter uppe. Har kantklippt hela slänten med stefhanandra Incisa. och börjat att damma inne men tog en paus.

Sen ska jag iväg att handla. Lite gott till ikväll skall fixas.

ha det så gott

Var rädda om varandra