Godmorgon 22 april
Vill önskar er alla en fin dag
Ska börja dagen med en god kopp kaffe sen skicka barnen till skolan, måste sen iväg och fixa lite paketer till min grabb som snart fyller 7 år :) hmm, inte lätt ;) Solen tittar fram såå härligt nu, så det blir nog en skön dag idag, hoppas det blir så i övriga landet också. Ha en bra dag alla . Varma kramen// FiaH
söt änglakisse Fia
Jodå solen är framme här med men lite kyligt. Ska iväg och jobba idag. Det märks att det är vår och att vi inte gärna sitter vid datorn så länge för det minskas i aktivitet på alla sajter jag hänger på iallafall. Det är rätt- var ute om det är väder!
tanka sköna onsdagsenergier nu alla!
Godmorgon
I dag är det lite tveksamt hur vädret blir här i söder, har precis varit ute på balkongen och vattnat mina örter Alltid kul att se hur mycket dom har växt…….
ha en fin dag……….
God förmiddag eller God dag!
Solen skiner från en klarblå himmel och fåglarna kvittrar hos mig. Det är en fin dag att titta på genom fönstret. Imorse hann jag inte med en morgonpromenad, så det blev till att cykla några minuter inne i stället.
Jag har äntligen fått börja att träna lite mer. Det är bara att erkänna jag har väldigt lätt för att träna förmycket för min hälsa. Jag lovar det går, bara man är skralltig som en äldre släkting uttryckte det.
Ha en fortsatt trevlig dag!
God Middag, även här tittar solen fram nu efter en mulen förmiddag. Tempen är inte sååå mycket att hurra för mendet är hyfsat skönt ändå. Bara det att solen skiner och fåglarna sjunger sig hesa gör att man mår bra, tycker jag.
Varvar mellan symaskinen och tomten….. håller på med det sista av vår rensningen, idag står häcken på tur att få sig en rensning…. döda grenar och skräp ska bort ur den.
En härlig dag till er alla.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Hej
Solen skiner det är vackert ute. Har jobbat på förmiddagen, borde varit och jobbat nu också. Men har suttit och ringt runt , surfat och lagt in på iFokus.
Sonen som nu finns i England har fått arbete i Uppsala.
Grejer skall hem från England,( men hur vet vi inte än) lägenhet fixas i Uppsala och vem hjälper till härhemifrån jo mamma dvs jag.
Sen är det massor på jobbet, så jag vet inte riktigt hur man skall kunna jobba, hjälpa till med hemtransport av sakerna från England och hjälpa till med lägenhet i Uppsala. Men allt brukar ordna sig tills slut så jag antar att detta gör det också.
Så nu skall jag ringa ett fraktbolag, jag återkommer. Kram på Er
Var rädda om varandra
Godeftermiddag!
Här skiner solen i Västra Götaland, men i morse var det riktigt kallt när jag cykla till jobbet.
Ha en fortsatt skön kväll alla.
En härlig kväll önskar jag er.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman