Healing iFokus

Healing

Läst 397 ggr
korseett
0

god söndag 19 april

hej vad tiden går! Solen lyser här men är kallt. Var uppe inatt och traskade ute i mörkret för jag kunde inte sova och magen var uppsvälld, så jag tänkte göra som med kolikhästarna- röra på mig.
Ja iallafall var det  ett underbart stjärntäcke som spred ut sig och jag hann se två stjärnfall under den korta stund som jag var ute. -3 grader var det också så det nöp härligt i skinnet.

Önskar er en underbar dag och glöm inte att tanka in nya härliga energier så ni har under veckan som kommer.

Wargmane
0

GodMorgon kära Karin och alla andra Healinginevånare !

Önskar alla en underbar dag !!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

FiaH
0

Godförmiddag alla! Solen har inte tittat fram ännu, men hoppas den kommer inom snart. Idag blir det lite kalasande, sen en skön promenad. Önskar er en fin dag. Kram kram

cillaj
0

Godförmiddag healers!

Idag är det grått o kallt, men inget hinder för min obligatoriska promenad.

Ha en skön dag alla.

signemo
0

Gomiddag på Er. Hoppas Ni har det bra.

Här har solen börjat titta fram. Känner mig lite stressad idag. Vet att det blir en del i kväll och till veckan. Men nu sitter jag här en stund.

Kram på Er

Var rädda om varandra

Anco
0

God Kväll får väl jag säga då….. och jodå Wargmåne…. jag har varit uppe i åtskilliga timmar…. (till skillnad från en del andra utför jag mitt 'jobb' dagtid för tillfället) är så svårt att gräva i trädgården nattetid Oskyldig

Har varit ute i stort sett hela dagen, först i mulet väder och sedan under eftermiddaagen i strålande solsken.

Så nog har jag tankat energi och kraft idag alltid Skrattande

En härlig kväll till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Fialotta2
0

God kväll!

Min dag började fint med solsken, promenad med kamran i fickan redo att ta bilder på fåglar.  Bilderna blev kanske inte som jag hade tänkt mig, men ändå ok för att vara första gången med den nya kamran.

I eftermiddag blev jag hostig, tung andad och luftrören brinner. För tillfället vet jag inte om det är något jag har blivit smittad av eller om det är vårplågan har börjat dvs pollenallergi med astma.

Nu har jag bosatt mig i sovrummet med dator, tv och telefon. Det är bara det rummet som jag kan vara i. Det är troligt att det är astman som plågar mig.

Det är inte så tråkigt med våren ändå. Jag brukar glädjas över våren genom fönstren och promenader mycket tidigt på morgonen. Sedan är det inte så tokigt med någon regnvädersdag.

Ha en skön kväll.