Healing iFokus

Healing

Läst 573 ggr
korseett
0

Godmorgon 15 april

Idag blir det en jobbardag borta. Jag mår bättre men är harsken i halsen och killar i näsan. Sovit däremot bra i natt vilket förvånade mig.

Ha en skön dag allihop

bettin65
0

Godmorgon skrev tydlingen en tråd samtidigt du kanske kan flytta över min komentar till din Tråd Korsett

Annars morrn morrn här också

korseett
0

dte gör jag så gärna

korseett
0

från bettin65, då vi skrev i stort sett samtidigtGlad

Godmorgon alla !!

"Vill du leva länge så lev långsamt"

Cicero

ha en fin dag

" As the Goddes takes my hand into the forest Green with the Horned man "

cillaj
0

Godmorgon Healers!

Ja, vi fortsätter vår fajt för Existens idag och ser vad som händer, jag kan iallafall fortsätta att skriva här inne, tur e de.

Ha en skön dag alla.

Kram

Ett stort tack för allas support ska ni ha.

Loet_old
0

God morgon på er alla.

Är det någon som vill ha snö,så kan jag skicka på distansSkrattande.för vi har hur mycket som helst kvar än,våren har inte riktigt kommit igång ännu.

En inblick hur det kan se ut i vårt avlånga land.

Ha en bra dag på er

Anco
0

God förmiddag allesammans…..

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

korseett
0

#5  den som spar hon har Oskyldig

Loet_old
0

#7 HeheCool

korseett
0

asch jag får stanna hemma idag med och jobba med annat. Jisses vad jag snorar och snörvlar och nyser. ögonen är små som råttpittar och svider så jag får väl ta ögondroppar sen.

Tur att jag har arbete från kontoret med hemma också.

signemo
0

Go förmiddag på Er.

Hoppas allt är väl och att du korseet kryat på dig lite. Solen skiner just nu men det verkar ligga regn i luften.

Har varit och jobbat en stund nu på förmiddagen och skall iväg igen efter middag. Sånt e livet.

Ha det så gott resten av dan. Kram

Var rädda om varandra

squaw
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

krya på sig #9 här en mulen dag och solen försöker ta sig igenom molnen  +8 sitter och dricker kaffe och bjuder gärna på en koppFlört
hör fångelsånger och bara njuter av en ledigdag.
så kram på er alla

MariaJ
0

Godmorgon,,, eller godeftermiddag kanske..heheheh.. Ha en riktigt fin dag .. jag önskar er medlemmar det aldra bästa av dagen.. kram

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

lykkan
0

krya på dig korseett…här är det vår…16 grader och det ser fasiken ut som om jag kommer åka på att klippa gräsmatta i helgen

Ha en fin kväll alla