Godmorgon 14/4
Solen ski
ner och det är en bra början på veckan. Hoppas påsken har varit bra hos er alla, och att ni har kunnat njuta av det fina vår vädret.. Men samtidigt är det skönt att vardagen är tillbaka, med nya tag, idag ska jag till revisorn och fixa det sista inför min uppstart, mycket som händer i veckan. Vad är era planer?? Önskar er alla en underbar dag, och var rädda om er. Varma kramar Fia
God Morgon, lycka till hos revisorn Fia. Själv ska jag och dotra in till stan och strosa runt lite. Samtidigt ska jag passa på att inhandla mer sytråd till min medeltidsklänning (attans vad mycket tråd det går åt till en sån…. puhhh)
Även här börjar solen skina igenom diset och det lovar att bli en härlig dag.
Kram och en fantastisk dag till er alla!!
PS oerhört vackra blommor, Fia!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Fortfarande mosig och snorig. Idag ska jag väl göra nåt, tror jag
lycka till Fia
Godförmiddag har det blivit har pysslat lite med min blogg laggt in lite nya bilder ……………
korsett hoppas du snart blir frisk !
Och tack för de fina bilderna Fia
HA en fin dag……….. Alla
Fia jag flyttade tråden åt dig till godmorgon/goddag/godkväll
En underbar dag idag! Fast det är mulet! Fåglarna kvittrade så vackert i morse när jag gjorde hundpromenaden.
Idag är en sån där dag när man vet EXACT vad man gjorde klockan si och så för typ 21 år sen. Min dotter föddes kl 13.00 och Tv:s Aktuellt var där och filmade. Mora BB var ansett som ett av landets bästa BB. En manlig barnmorska var chef och hittade på många nya sätt för oss kvinnor att föda på. Gå, stå, vattensäng, bubbelkar ja gud vet allt. Så min älskling är född i bubbelkar, och som sagt blev förlossningen filmad och visad i TV. Tänk och nu är hon själv mamma och underverket fyller 1 år den 21/4. Lilla Lina började gå under påsken
! Så det ÄR en bra dag idag!
Ha det gott alla och njut av dom ljusglimtar som tittar fram!
Kram/Inga-Lill

God Morgon !!
Här i Trollis är det lite mulet idag …gott nästan ..får man tid till städ..vilket är välbehövligt nu efter alla påskgäster…fick nästan flashback till tiden då jag hade tre tonåringar och man fick "storstäda" varje dag *s*
Nu e man bortskämd med bara lillefian hemma …vi "stökar" inte så mycket…
Så idag är ägnad åt städning och inget annat…..
Kram till er alle gomänsker!
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens
God eftermiddag på er alla.
Är det någon som vill ha snö,så kan jag skicka på distans. för vi har snö i massor,så säg bara till…
Svanarna har börjat komma med våren,ville bara att ni ska få en inblick i vårt avlånga land.
Ha en bra dag på er.