Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 582 ggr
mayolica
0

Vad har en healer för ansvar?

Hur är det egentligen? det verkar som det finns mycket oklarheter om ansvaret i samband med healing.

Vilket ansvar ska läggas på healern vid en behandling? Vilket ansvar ska personen som får healing själv ta för sin behandling.

Så länge allt känns bra för den som får healing så är väll allt frid o fröjd. Men om någon mår dåligt efter att ha fått healing,upplever att själva healingen skadat, eller att behandlingen gick fel. Då kan det uppstå problem så det är viktigt att veta vad det är som gäller, och att båda parter är överens om det innan behandlingen för att undvika missförstånd.

~ mayolica ~

Ayena
0

Mycket bra att ta upp denna tråd. Jag ser fram emot inläggen.

cillaj
0

OK, som jag skrev i tidigare inlägg, mitt ansvar som healer är att se till att klienten kan ta hand om det som kommer upp, all obalans som inte blir balanserad under behandlingen skall åtgärdas, även om det blir ett senare tillfälle, uppföljning med samtal, att finnas tillgänglig så länge klienten behöver mig. att ge feedback på det som kommer upp hos klienten är nog det som är viktigast.

Det går INTE, enligt mig, att behandla utan att skapa en närmre kontakt med en klient, vi pratar om en persons integritet, även om man har healing som ett företag, är det människor vi arbetar med, det måste bli en intim kontakt för att det ska bli en bra effect av behandlingen. Så jobbar jag, det är mitt ansvar, sen förväntar jag mig att klienten är följsam i min behandling, det kan oxå vara ett problem, men som healer kan man faktiskt säga nej om det inte känns bra mellan kemin. Det är att ge och ta som gäller i det samarbetet.

Cilla