Godmorgon Skärtorsdag!
Vaknade strax efter fyra och sedan kunde jag inte somna om så det var bara att ge sig upp efter nån timma. Typiskt.
Hektisk dag idag. Fixa brorsans moms och skicka det. åka till stan och klippa mig och hämta ut biljetterna som jag missade igår. Hem och packa och så baka sockerkakor till en trivselkväll med bingo i bygdegården ikväll som jag även ska hjälpa till med.
Säkert som amen kommer jag att bli trött nångång med under dagen så jag hoppas att jag kan sova lite på dagen sen.
Ha en Skär torsdag alla

själv vaknade jag strax före fyra, men somnade om o fick sova en timme till. Vänta på buss i snöblandat regn är ingen höjdarstart på dagen - hoppas det blygrå ger sej lite under dagen.
Låter som ett späckat skärtorsdagsschema, Karin, ta inte ut dej helt innan resan

Godmorgon! Idag ska jag städa o påskpynta lite, så ska vi fira vår dotter Marie som fyller 23.
Ha en bra dag alla och
ha det så roligt på resan korseett!
kakor och moms redan klara *wii* bara frukost nu och en dusch sen så till klipperiet
Godmorgon alla Vill passa på att önska alla här inne Glad påsk.
Hoppas ni får en underbar Påsk
Godförmiddag alla sköna healers!
Oj, kan nästan känna din energi Korseett, ha en skön resa och helg.
Idag blir det till att ta insidan på fönster, ja ni vet väl vad som vankas då, strykning av gardiner, blombänken ska putsat m.m.
Bara till att köra igång.
Ha en skön en, skärdag.
Cilla.
God förmiddag på er alla.
Idag snöar det ,så det är en inomhusdag.men det finns saker att göra.
En glad skärtorsdag på er alla.
Godförmiddag alla goa glada
Idag är det härlig sol i skåne, har precis fixat till mina påsk kärringar dom blev så fina, och alla fina teckningar har dom målat…Idag blir en lugn dag, med bara mys. Ha det bra alla, och ät inte för många ägg. Kraam

haha, Fia, apropå fö r många ägg; jag kom att tänka på att jag sett nåt om detta hos en av kvällstidningarna nyligt. Nu visar forskning att massor av ägg är nyttigt. Så passa på med äggen innan det blir 'farligt' igen! 
(allt är ju i regel antingen svart eller vitt i kvällstidningarnas värld)
Glad påsk!
#8 Hahahah, ja då passar vi på att äta nu så vi storknar ;)
Jag äter Redan Mycket mycket ägg Äter ju Lchf……….. ha ha då är jag väl jätte nyttig !!!!!!!!!!
Här hemma är det en skum magsjuka som härjar. Sambo mår sämst i vanlig ordning. Vet ni förresten vad ordet skär kommer av? Jo att Jesus tvättade fötterna på sina lärjungar . Så hem och tvätta fötterna på era elever om ni har några
Glad på på Er alla. Hppas Ni inte jäktar allt för mycket för att fixa till påsk. ( skall jag säja som håller på och städar just nu) . SJälv blir det lite små pauser här på forumet.
Kram på Er.
Var rädda om varandra