Vad på massage härom dagen,och jag var stressad som sjutton, jag pladdrade på oavbruttet i en timme drygt.
Jag sa till den som masserade mig , att jag har pratat så mycket under tiden.
Hon svarade mig att jag behövde det.
Iallafall så avslutade hon med att heala över mitt huvud, och känslan jag fick var att de liksom rann av all min stress, och ett lugn utan dess like, jag landade äntligen.
Längtar till nästa gång jag får massage
Tessa
ja ibland behöver man verkligen få prata av sig. Vilken härlig terapeut som lät dig göra det. Jag har varit hos de som helst vill att man ska vara tyst trots att man bubblar inuti. Healing brukar jag ha med i mina massagebehandlingar med och det ger en väldigt bra effekt.
Jag brukar oxå ge healing då jag masserar. Igår hade jag en klient som bara ville ha vanlig svensk massage och jag funderade lite under tiden som jag masserade. Då man är van att ge healing/reiki så undrar jag om det egentligen är möjligt att inte ge healing under massagen? Jag tror att den "kopplas in" antingen man är medveten om det eller inte..
Härlig upplevelse du fick Tessa, jag känner igen känslan av att stressen bara rinner av en.. underbart! /Isa