Godmorgon 8 april
Vaknade till ösregn i morse, och jag tror det åskade oxå, är inte säker men ett himla liv var det, så jag vaknade med ett ryck kl 06.00, när jag hade sovmorgon
Hoppas iallafall att solen dyker upp fram på dagen. Vill passa på att önska er alla en GLAD PÅSK, som ni ser hinner jag inte vara inne så mycket nu för tiden, men hoppas det ändras..Sköt om er alla och ha en underbar fin dag. Varma kramar / FiaH
Haha dte var nån som ville ha upp dig då. Glad påsk själv.
Jag ska ha ett möte kl 9 så det blir att masas sig iväg snart. Klippas i eftermiddag och innan dess ska jag hämta biljetter till tåg och show eftersom vi åker på fredag till Göteborg
Ha en bra dag alla!
Det var det säkerligen
. Va kul att du ska åka iväg, låter spännande, någon rolig show??

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
god morgon på er. Har massor att göra idag. Påskledigt är bra, men gör arbetsveckan kortare. Tur att man kan komma in hit o ladda lite innan man sätter fart.
Passar på att dela med mej av mitt senaste youtube-fynd, har hittat 'energetics of healing' med Caroline Myss! verkar vara hela dubbel-dvdn i tiominutersavsnitt.
Ha det gott idag!
Kram
Jerry Williams på Rondo på påskafton
#4 Ahhh, ha det så trevligt där
Tack gold, ska lyssna
God morgon på er.
Vädret ter sig lite olika uti vårt avlånga land,här har vi snö i massor och--3 grader idag och mulet.
Ha en bra dag och en trevlig påsk.
Godmorgon alla …………
God Förmiddag, du var inte den enda som blev väckt av åskan Fia…. här blixtrade och dundrade det rejält, samt en hel del regn.
Regnet var bra, för det är så torrt så växtligheten behövde det 
En Glad Påsk till er alla…. och korseett…. lyssna och digga lite till Jerry från mig också 
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Här är det runt nollan, slask o lite snö, ser fram emot fre-lör då de spår strålande sol.
Godförmiddag alla healers!
Här står det som spön i backen. Det blir till att förkovra sig idag, med studier i teosofi. Ingen sol som stör en att vilja göra andra roliga saker.
Kul o se dig en liten stund Fia.
Och alla, ha en underbar Påsk.
Kram cilla.