tips, råd och kunskap
Min man lider av flera ryggåkommor…diskbråck, brechtrew (stavning??) och hel förslitning på 3 kotor i ländryggen.
Han äter jättestarka maediciner och får emellanåt värk på övriga ställen i kroppen, av naturliga skäl.
Snälla finns den någon som kan tipsa mig hur JAG kan hjälpa honom. Har jag överhuvudtaget någon känsla för det (om nu någon skulle kunna läsa av det)
Jag vill ju ha en gubbe som mår bra..inte någon som är olycklig för att hans kropp är slut vid 45..
Jättetacksam för svar…jag känner mig så maktlös…och jag önskade att han åtminstone slapp äta de starkaste medicinerna…
lägg händerna där han har ont och tänk dig att det är en gyllene boll under händerna och be om healing, be gärna änglarna om hjälp. Inte alls kul att ha så mycket fel i ryggen.
Annars kan jag skicka healing till honom

jag ska försöka…han är lite skeptisk…funkar det ändå 
Det brukar funka även om den som får healing är skeptisk,det är viktigare att den som ger healing har tillit till att det funkar.
~ mayolica ~

korseett..om du skulle vilja skicka healing till honom så skulle jag vara såååå tacksam, han är med på det så det är ingen fara där.
Testade det du rådde mig till , det verkar inte funka så jag kanske ska fotsätta…eller så har jag inte den förmågan helt enkelt..
Ge inte upp Lykka, rom byggdes inte på en dag.
Det är inte säkert att han upplever en förändring i början, men det kan komma sakta, eller helt plötsligt.
Fortsätt att ge healing, har han haft det länge, så tar det oxå ett tag att återställa.
Cilla
jag ger gärna och jag kan ta honom ikväll om jag får hans namn och ort i pm
Aj, aj, Korseett, det där lät som om du skulle göra något annat än heala.HaHa

#7 asg! ja du, vem vet vilken behandling som kan vara bäst hihi! Fast jag tror inte varken min gubbe eller lykkan blir så glada av det.

pm skickat

Bechdrew reagerar Väldigt bra på healing!!
Jag har behandlat flera genom åren…
Ett sätt att varje dag göra en punkthealing just på området du beskriver…+ jording efteråt då naturligtvis!
Att hålla händerna dvs höger hand på ryggen och vänster hand på framsidan precis mittemot.( här är det viktigt att ge på ryggen och ta ut från fram sidan)
jag har alltid ordinerat detta för de jag har behandlat mellan gångerna de har varit hos mig , dvs självhealing.
Bad i antroposofisk svavel är oxå helt fantastiskt , men det får man bara från Vidarkliniken i Järna (tror Jag )
Vilket landsting hör ni till ?
Vissa har avtal med Vidarkliniken.
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens
Jag skickar till din gubbe…

Reconnective Healing (från forum Carip är diplomerat helare i den)