Healing iFokus

Healing

Etikett: föredrag
Läst 1740 ggr
MariaJ
0

Prova På Dagen 4 April-09

Nu är planeringen i full gång med vår prova på dag. Vi fick oerhört bra respons förra gången både från utställare och besökarna. Det glädjer oss enormt !!

Det finns nu en sida som är skapad endast för vår Prova På Dag (PPD) mässa i Kristianstad, där alla kan hålla sig uppdaterade då nya utställare är bokade, samt mycket inom om just denna dagen.

Vi kommer även att gästas här av Jill Petersson som kommer att hålla storseans denna dagen.

Besök sida, håll er uppdaterade, anmäl er om ni jobbar med någon alternativ behandlingsform som du vill lyfta fram. Är du nystartat företag, eller kanske ligger i startgroparna så är det ett bra sätt att nå ut och göra reklam för företaget.

Välkomna in och läs… www.provapadagen.com

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

korseett
0

hade jag ork skulle jag dra igång något liknande här hos mig men det kan vara en framtidssak kanske

MariaJ
0

Hejsan alla medlemmar ….

Nu vill jag påminna er om att det närmar sig med stormsteg och det är mycket planering och åter planering inför denna dagen.

Om ni är intresserade av att ställa ut och ha bord, eller gå på storseanse eller besöka oss så gå in på sidan som nämns  över i inlägget..

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

CarolineO
0

Är det många utställare som anmält sig?

FiaH
0

#3 Ja det är många redan som anmält sig, så än så länge toppar vi förra året, men gå gärna in på hemsidan och läs om utställarna och föreläsarna. Skrattande

Anco
0

Ja i år ska jag inte missa detta. Förra året krockade det med någonting annat, tyvärr.

Men nu är det uppskrivet och bokat i almanackan :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

MariaJ
0

Jätteskoj att du kommer.. Blir det som besökare eller utställare ?? Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

plastbaronen
0

Vad kul! Jag bor ju i Kristianstad. Hoppas att jag har tid att komma.

FiaH
0

#7 Va kul, det hoppas jag att du kanSkrattande

Anco
0

Jag kommer som beskökare :)

MariaJ
0

Nu alla medlemmar.. Nu är det bara en månad kvar tills mässan ska vara. Vi har ökat med stormsteg och fördubblat vårt antal utställare sen i fjol. Det är vi så oerhört tacksamma för.

Ni som fortfarande inte anmält er för bord denna dagen är välkomna att besöka oss på hemsidan för mer info..

Hemsida: www.provapadagen.com

För alla besökare så vill jag säga,, missa inte detta tillfället. Det är en stor möjlighet för er att se och få mer info om just den alternativa behandlingsformen som intresserad dig..

Välkomna.. Maria, Lisa, Fia och Anki..

Carpe Diem

Maria Johnsson

FiaH
0

Nu har tiden sprungit iväg, så på lördag är det dax för vår Prova på Dag. Vi har jobbat hårt för att den skulle växa, och det var varit ett enormt flödeSkrattande Hoppas att det är många av er som vill komma på lördag. Önskar er alla varmt välkomna. Kram

korseett
0

åh den som ändå var i närheten!

FiaH
0

Ja vad synd KarinRynkar på näsan Hade varit kul att träffas. Kram

Anco
0

Jag kommer….*viftar med hela handen* Skrattande

MariaJ
0

Nu är det dax… Hjärtligt välkomna imorgon !!!! Flört

Carpe Diem

Maria Johnsson

korseett
0

Lycka till i morgon!

Howliten
0

Hejsan svejsan,

var på mässan igår och det var jättefint. Bra arrangemang. Besökte inget förbokat så jag vet inte hur det gick men ganska stor bredd hos utställarna.

Provade på healing och chakrabalansering och det var jätteskönt. Funderade på zonterapi men det hanns inte med.

Bra jobbat av er tjejer at dra igång det här. Var inte med i fjol så jag vet inte om det blivit bättre men med gårdagens besök är jag väldigt nöjd. Ser fram emot nästa års prova-på-dag. Glad

Köpte en alldeles underbart vacker ring med bärnsten som jag fick syn på direkt. Märklig känsla var det… det fanns hur mycket smycken som helst på bordet men jag såg den direkt. Det var som om den skrek efter mig. Jag köpte den och älskar den. Nästan som kärlek banne mig … Skrattande

Vill en gång till säga - bra jobbat! Man svänger inte ihop en sån här grej på en höft. Kräver en hel del jobb.

Kram

Sanne

Jag är glad. Är du?

FiaH
0

Va kul att höra, vi var alla super nöjda själva, mässan hade mer än fördubblat sig, och vi fick såå mycket positivt. Vi hade jobbat ca 1 år med detta, och är alla så glada idagSkrattande Kram kram

Anco
0

Kan bara säga: GRATTIS!!! Tjejer, ni har gjort ett riktigt hästjobb, att ro i land ett projekt av denna kaliber är inte lätt! Ni lyckades alldeles förträffligt.

Kunde inte komma förra året, men igår var jag där nästan hela dagen och det var hög klass och mycket intressant och väl ordnat.

Ser fram emot nästa års mässa…. Tungan ute

FiaH
0

Ha kul att höra goa AncoSkrattande Men utan er besökare hade det ju inte gått, så stort tack till er. Det var jättekul att träffa dig oxå, fast det var fullt ös hela dagen, så jag knappt hann att prataFlörtmen hoppas vi syns fler gånger. Kraam

Anco
0

#20 Jättekul att träffa er också. Fler gånger kommer det med all säkerhet att bli Skrattande

KattaH
0

Stort tack till Fia, Maria, Lisa och Anki för en helt fantastisk mässa! Jag besökte mässan även förra året och kunde verkligen se vilket enormt resultat ert arbete det senaste året har gett. Jag gick på både Psychic Supper och Storseans och var jättenöjd med båda. De utfördes proffsigt och bra och av jättetrevliga människor. Enda nackdelen var att jag inte hann gå så mycket inne på mässan som jag hade velat så nästa år boka jag nog bara en av sakerna. För där fanns ju så mycket spännande bland utställarna som man hade velat titta mer på och kanske prova.

Längtar redan till nästa år (för ni förstår väl att det måste bli även nästa år hihi) Skrattande