Healing iFokus

Healing

Läst 488 ggr
bettin65
0

godmorgon söndagen den 5/04

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen morgon tråd ska i väg i dag så skriver ändå en liten hälsning till alla här…….

7 plusgrader här i Skåne men ingen sol ännnnnnn

men gårdagen var underbar var i Borås och tittade på fotboll, nu börjar man känna vårvindarnaGlad I dag i väg och träffa vänner igen.

hoppas att alla får en bra och meningsfull dag i dag

cillaj
0

Godmorgon healers!

Ja, idag är det grått men ca +7 gr.

Ha en skön Söndag alla.

Cilla

bettin65
0

Nu har faktiskt solen börjat skina i HelsingborgGlad

korseett
0

Godmorgon! Ja idag sov jag allt länge för att vara jag. Grått här men solen börjar ta sig igenom molntäcket lite nu. ca 5-6 plusgrader. Vi öppnar fönstret på morgonen nu och njuter av frisk luft och fågelsång. Katten Jansson skulle ligga hos mamma också så det blev lite bök innan vi kunde komma till ro.

Idag på em ska jag ut och rida, det ska bli skönt! Fast jag är förvarnad om att Fabo är en lergris idag så jag får räkna med att borsta länge.

Ha en underbar dag!

Loet_old
0

God morgon på er,tog en lång promenad på isen -10 grader. men strålande solsken,det var så vackert så ni inte kan tro.

Ha en underbar söndag

FiaH
0

Godmorgon! Sovit som en stock inatt efter gårdagens mässa, helt slut. Solien skiner lite grann, och det blir en lugn skön söndag idag. Ha en fin dag alla. Kram kram

signemo
0

Gokväll på er.

Hoppas Ni haft en bra söndag. Jag är nyss hemkommen efter en promenad med min son som är tillfälligt hemma.

Solen tittade fram framåt eftermiddagen.

NU skall vi strax äta lite sen skall jag nog lägga mig på min spikmatta. Min nacke trilskas denna veckan.

Hoppas Ni får en fin vecka. Har varit och köpt en ny käpp till min kvast. Får inte glömma fylla på med kaffe också till torsdag. Vi ses kanskeFlört

Var rädda om varandra