Healing iFokus

Healing

Etikettermeditationavslappning
Läst 738 ggr
skrult
0

Vakna med ett "ryck"

Hej!

Igår kväll läste jag lite ur -Himmlen på jorden- och innan jag skulle sova så testade jag en meditation metod som stod i boken som innebär att man får ny energi,kommer i balans och får nya insikter…genom att man öppnar upp sina chakran så att energiströmmen blir balanserad. När jag kommit till solarplexus så liksom "försvinner" jag…vet inte hur jag ska förklara… blev så avslappnad..och helt plötsligt så rycker jag till så mycket att det gör ont i ryggen. Imorse vaknade jag med världens huvudvärk,har aldrig haft så ont. Alvedon hjälper inte. Har övat på liknade sett flera kvällar denna vecka. Är det någon som tror att jag var på väg "ur kroppen" (på en asralresa)? Själv så tänker jag att det kanske var så men jag blev så rädd och hoppade in igen. Vill gärna forsätta öva men inte om det ska göra så ont i kroppen och det var ju inte för astralresorna jag övade på utan för att balansera mina chakran Är det någon som känner igen detta eller har en annan förklaring till vad som hände,eller tror ni att jag bara somnade?

cillaj
0

Det du gör är att du släpper på blockeringar, man har fler än man tror, inget farligt, fortsätt som du gör så blir du bättre. solar plexus är det chakrat som du tar in all information om andra enrgier.

Risk finns att man får en skada på det chakrat, därför är det viktigt att skydda det mer än de andra.

Be en bön om att moder Azna ger dig skydd i det chakrat och att dina guider hjälper dig.

Cilla

skrult
0

Tack för ditt svar! Kom på att jag fått ont i ryggen tidigare vid healing på distans men tänkte inte alls så igår Obestämd Ok,bra att veta att skydda solar plexus mer än de andra och ska göra som du säger…att be. Blev så rädd, för som sagt, jag visste inte riktigt vad som hände men nu känns det bra.

Kram till dig!

tarotlasse
0

Inget som förvånar mig  som det skrevs i förra inlägget så släpper du på blokeringar.

Men du släpper även på mycket spänningar i kroppen detta resulterar ju ofta i svår huvud värk du har väl hört talas om spännings huvudvärk och migrän som kommer när man väl lyckas med att slappna av och släppa sin spänningar och blokeringar.

Lasse