Healing iFokus

Healing

Etikettercd-skivorböcker
Läst 833 ggr
gold
0

Feng Shui för moder jord

Hej

har nyligen börjat läsa

Feng Shui för moder jord - lär dej att läka och hela energier, av Agneta Nyholm Winqvist, energica förlag

undrar om fler här känner till/har läst den. Den verkar, efter att jag bläddrat lite och läst första kapitlet, väldigt grundlig och ambitiös - och spännande.

Healing för mej har hittills handlat om att ge/skicka till personer, möjligen saker - och feng shui har jag mest sett som att man förhåller sig till befintliga energier. Men här blir större sammanhang tydliga på ett sätt som är nytt för mej.

Diskuterar gärna - kanske rentav kan bli en bokcirkel i denna tråd?

solblomman47
0

Jag läste boken när den var nyutgiven.En mycket lärorik bok och mycket bra.

Känner att jag ska ta fram den igen och läsa för det är nog mycket som skulle behövas repeteras. Jag har ett bra minne men tyvärr är det kort. (Det är ett problem som jag har fått efter min nackskada.Så det är inget jag skämtar om har även lite svårt att formelera mig när jag skriver.)

Det skulle vara trevligt att ha den som bokcirkel.

Kram /kerstin

korseett
0

Jag har den inte men den låter intressant. Om det är flera som vill ha bokcirkel så kan jag skapa en egen rubrik för det om ni vill men då behöver det vara fler än två som läser en bok, annars blir det ju ingen cirkel.

Jag har varit med en gång när jag satt med distanshealing på många att när jag var färdig med den sista kände jag att jag hade så mycket energier i kroppen som ville ut så jag bara släppte ut dem i min närmaste omgivning. Kanske jag healade naturen lite då?

solblomman47
0

Karin låna den på biblan och läs den. Glad

korseett
0

efter påsk får det bli. Ska kolla om de har den

solblomman47
0

Jag har sett den hemma på biblan. Finns den inte kan du låna den på fjärrlån då tar de den från nått annat biblotek.

Kram och tack för healingen igår.Det kändes så bra igår men nu är jag lika trött igen. Glad

Ugglekatten
0

Jag har både läst boken och gått utbildningen för Agneta. Jag har även läst en del andra böcker i ämnet. Kan rekommendera både Agnetas bok och Christan (tror det stavas så) Hummels bok. Jag tycker det skulle vara intressant med bokcirkel där vi kan skriva lite tankar om olika böcker.