God Morgon 3 april
God Morgon allesammans. Hoppas att dagen bringar lugn och härlig vårkänsla för er alla.
Imorgon är det ProvaPåDagen…. hurra, har sett fram emot den länge.
Solen skiner från en klarblå himmel, dock är det fortfarande minus 2 men tror nog att det blir ytterligare en skön vårdag.
Idag måste jag försöka få lite ordning inomhus, har nästan bott ute i trädgården de sista dagarna :)
En skön dag och en härlig start innan helgen önskar jag er alla.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Godmorgon! +4 och lite blåhimmel syns här idag. Jag vill också gå på ProvaPåDagen, men det är ju så långt
. det kommer väl nåt på närmare håll nån gång.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon kära vänner!
mulet här idag men det är okej. Jag ska göra en arbetsplan för jag har så mycket att göra så jag får inget gjort istället och latar mig och hittar på annat som att hänga på iFokus tex
Tänkte få upp en struktur och eftersom jag vet att jag inte orkar med långa pass med samma saker så tänker jag varva.
Ha en bra fredag med härliga energier.
Godmorgon healers!
Ja, här är det oxå grått ute, men man hoppas ju..
Korseett, det va en bra plan, att göra en plan.
Det är väldigt lätt att fastna här inne i timmar om man inte fassar sig.
Ha en skön dag alla.
Cilla
#3 ja ibland har jag mina ljusa stunder hehe
God morgon alla !
Här är det grått men solen försöker att spricka igenom det är + 10,3 grader.Igår regnade det och det syns att det tog på snön.
Nu har jag sett ett stort vår tecken det har kommit två tranor undrar när alla andra kommer.Såg även en koltrast igår.Sedan har små fåglarna satt igång med sitt härliga kvitter.Samt att skatorna som bygger bo är väldigt aktiv i sitt byggande.
Idag ska jag tvätta och fortsätta att rensa gammalt skit som ska bort.
Vaknade vid sex fikade och somnade om vaknade nyss men jag är lika trött ändå.
Jag har legat på spikmatta för första gången det blev tjugo minuter för jag somnade tur att telefonen ringde.*s*Få se om det gör nån verkan framöver om jag fortsätter med min spikis.
#2 Det där med att göra en arbetsplan ska jag också införa jag har också samma problem som du.Vilket bra tänk du har Karin.Det här skulle jag aldrig kommit på själv. Tack snälla du.
Jag ska också försöka göra en matplan få se vad som händer med vikten och blodsockret.
Önskar er alla en härlig dag.
Kram/Kerstin 
Godmorgon alla ………
En lugn dag i dag i morgon brakar det loss ska till Borås tiitta på fotboll ………….
ha en fin dag …………..
God förmiddag på er,det har äntligen slutat snöa. det verkar spricka opp så solen kanske tittar fram 0 gradit och slaskit.
Ha en bra dag
hoho var är alla? inte gör ni väl något annat än att hänga här?
Nä,var ska vi annars va?
Suttit och slappat framför Tv. Pratat med on och man. Är trött och borde snart koja. ha så gott alla Kram på er
Var rädda om varandra

God kväll alla!
Jag har varit på modevisning ikväll som 9:orna har fixat. Blev bjuden på en supergod fisksoppa o äppelkaka till efterrätt. Handlade 2 tröjor och ett par tajts, dyra kläder är det, men de håller länge.
Kram Ingela
#9 hehe
#10 sov så gott
Ska också ta ett snack med kudden. Håller på och läser ut Idioten av Dostojevskij och den är svårläst med så mycket utläggningar så jag blir alldeles matt efter 2 sidor
. Jag brukar annars vara tegelstensslukare och läser jämt! Jag har två böcker till av samme författare, Bröderna Kamarazov och Brott och straff. Hoppas att de inte är likadana. Krig och fred av Tolstoj har jag med på attläsahyllan. Sen får det vara nog med klassiker för ett tag.
Gonatt allihop
sweet dreams
#11 va kul med en modevisning!
Har haft storstädning halva dagen och resten av dagen har jag varit ute och rensat och njutit för fullt av värmen :)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Ja, det är 2 kvinnor från Sollentuna som har ett företag som heter Chez Toi, och de kommer upp med hela kollektionen och så visar de lite kläder som passar ihop.