Healing iFokus

Healing

Läst 940 ggr
korseett
0

God onsdag 1 april

Ni blir väl inte lurade idag?

Solen skiner här och det ser ut att bli en fin dag. Jag ska åka iväg och jobba sen.

Kul att ni uppskattar paketutlottningen. Snodde upplägget från ÖN då Elisabeth hade nåt liknande i julas, tror jag det var.

Ha en bra dag med sköna energier. Gå ut och tanka vår!

Anco
0

God Morgon…. ingen sol här. Däremot lite duggregn, men termometern visar redan på +8 så det blir nog en härlig dag iaf.

Visst uppskattar vi det….. vem vill inte ha paket Tungan ute

Ha en bra dag själv, både du och alla andra. Tankade vår igår när jag låg på alla fyra i min ena rabatt och rensade fram krokusar, snödroppar och alla andra växter som börjar vakna till liv Skrattande

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Loet_old
0

April,april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill.

God morgon föressten, jo det gäller att vara uppmärksam idag. kollade extra noga tidningen i morse. och mycke riktigt nog fann jag aprilskämtet i tidningenSkrattande..

Minus 2 grader men sol.ha en bra dag.

cillaj
0

Godmorgon alla healers!

Ja, idag gäller det….kan bli lurade.

Här skiner solen

Ha en skön dag alla.

Cilla

signemo
0

Gomorron . Idag har jag bara varit iväg och jobbat en liten stund. Men strax skall jag åka till stan och hämta sonen vid tåget. Roligt.

Lurad kommer jag säkert att bli.

Men det får jag ta med en klackspark.

Solen tittar fram då och då.

Ha en fin och skön dag.

Var rädda om varandra

korseett
0

Vilen underbar bukett signemo! Ja jag kom på att jag inte alls behöver åka till kontoret som är 3,5 mil bort utan jag har ju tagit med mig allt jobb hem förra veckan. Så nu spar jag bensin idag och åker imorgon då jag behöver kolla post och sånt

bettin65
0

vilken underbar Bukett………

I dag är det många plusgrader men ingen sol i skåne.

Ska ut på en liten resa Och alla änglar har jag nog med mig. De finns ju överallt…………Glad

Hoppfull
0

Åh, vilken fantastisk sommarkänsla den bilden gav mig signemo!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

sådär då har jag varit ute i solen en timme och pumpat vatten ur diket, helt underbart skönt! Satt på en fällstol mitt på vägen och passade dränpumpenCool

evali
0

Är ledig idag, så jag njuter av solen som lyser från en klarblå himmel…

ha en fortsatt bra dag alla…

korseett
0

evali du har pm ifall du inte sett det

Anco
0

Har klätt av utemöblerna vinterpyjamasen och suttit ute och njutit med mitt syjobb och kaffe, efter rabattrensning.

Helt underbart väder idag! Trodde inte det imorse när det var mulet och grått, men ack vad jag blev lurad Flört. Såna luringar kan det komma fler av, tycker jag.

Just det…. såg citronfjärilar som lekte i solen när jag var ute med vovven…. så nu ÄR det vår!!

korseett
0

ja just det, det kom ett bi och surrade runt skallen och sedan damp ner på vägen. Viden blommar nu men jag är rädd för att biet dör med tanke på de kalla nätterna. Det är så härligt med våren!

signemo
0

Nu har jag varit ute och gått med sonen   tjatandes, vilket underbart väder oh vad härligt det är ute. Det är min första riktigt lediga dag på över en månad. Och jag bara njuter.

Var rädda om varandra

lykkan
0

strålande sol denna eftermiddag i västsverige…har inte blivit lurad..vad jag vet…

Loet_old
0

Här är våren sen så det lär väl dröja minst en månad innan snön har försvunnit helt. även att det brukar gå fort likväl när det börjar tina.

Men det är väldigt fina dagar att vara ute på isen och åka skidorGlad..och solens varma strålar som reflekterar mot snön.

En härlig årstid som stundar i vårt avlånga land.

signemo
0

#15 Ja det är det och så varierande

Var rädda om varandra

Anco
0

Detta är den bästa av årstider!! Att nästan från dag till dag se hur det växer och frodas.

Det finns inga färger som uppväger vårens skira, milda färger.

korseett
0

nä vet ni vad, denna härliga dag har alldeles sugit musten ur mig så nu går jag och kojsar. Gonatt allihop