God måndag 30 mars
God morgon alla!
Idag ska jag till doktor och sen ska jag handla, eller om det blir tvärtom. Införskaffade en pendel av en sten som var blå men de kunde inte komma på vad det var för nån. Jag ville ha den iallafall. Får nog ta med den till eldopalen i Karlstad och kolla upp vilken sten det är.
Ha en skön måndag
God Morgon, idag ska jag åka med 'tjejerna' i fibro föreningen till en affär i Vä utanför Kristianstad som säljer pärlor och annat pyssel, det ska bli trevligt.
#0 Blåa stenar finns det ju lite olia av…. du får tala om vad ni kommer fram till att det är :)
En härlig dag till er alla.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
det lustiga med den pendeln är att den hängde liksom lite bakom och syntes inte direkt och den var kvar i sin förpackning vilket inte de andra var. Klart den var ämnad åt mig. Ännu mer spännande att känna behovet av den utan att veta vad det är för något.
God morgon,en grå disig dag. livsfarligt med snön som föll på den isiga infarten i går ,drattade på ända.
få se sig för idag.
Ha en bra dag på er alla.

god morgon. har bilen med mej idag, gäller att komma ihåg att inte gå till bussen som vanligt i em. Berättar det, så jag har hört det själv. 
Ha en skön dag allihop.
Tack Karin och Detsamma till er alla :-)
Här skiner solen och det är härligt!