Healing iFokus

Healing

Läst 367 ggr
korseett
0

God lördag 28 mars

Önskar er alla en trevlig dag. Nu ska jag börja packa inför mässan.

kram

bettin65
0

godmorgon trevligt att se fler som är vakna !

har varit vaken sen 6.00 vill gärna sitta och morna mig lite innan jag väcker sonen som jag ska hjälpa med hans försäljning av tidningar………….

Korsett hoppas du får en bra dag på mässan med mycket försäljning o upplevelser.

själv ska jag i morgon på Mässa här i Helsingborg

ha en fin dag alla…………

lykkan
0

godmorgon…vaknar också tidigt…tycker om mornarna…har precis gratulerat en 17åring so är hos sin pojkvän…så kalaset blir först i morgon…ha en fin dag… Lycka till ni på till mässorna

janing
0

Godmorgon! Jag klev upp halv sju och kokade kaffe, pratade lite med min dotter, Marie, som sitter och gör högskoleprovet idag, Cool sen har jag legat (heter det så) och läst en stund. Det är så skönt när man inte måste iväg direkt på morgonen. Ha en bra dag alla!

Anco
0

God Morgon har också varit uppe och donat ett tag nu, hunnit med första promenaden med vovven, fikat, sytt lite och läst tidningen.

Lycka till på mässan korseett…. hoppas det blir lyckat.

En härlig dag och helg till er alla.

PS…. Glöm inte bort att ställa om klockorna ikväll när ni går och lägger er. Sommartid imorgon.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Loet_old
0

God förmiddag på er alla, har varit uppe sen arlan.Har gjort bort morgon promenaden.

Ha det så bra på mässan korsett.

Bra Anco som påminner om sommartiden.

Ha nu en riktig trevlig dag,denna strålande förmiddag.

korseett
0

godkväll! Ja mässan var glesbesökt idag men jag fick träffa en medlem IRL! kraft dök upp tillsammans med väninna idag. Det var verkligen kul att träffa dig!

Jag hoppas på att det kommer flera besökare i morgon

Nu är jag stentrött, sova, godnatt