God morgon 27 mars
Hur har ni det denna strålande fredag,solen lyser intensivt denna bistra morgon -16 grader.
Ska ut på isen och fiska i dag,vad kommer ni att hitta på.
Önskar er en trevlig dag.
god morgon! Jo du här är det snöyra och kommit rejält med snö tyvärr. Vintern vill hålla taget om oss ännu ett tag tydligen.
Idag blir det lite städa, fixa inför mässan i helgen och så räkor till finalen i Let´s Dance ikväll.
Ha det skönt idag

först och främst blir det skotta hemma och skotta på jobbet..
ville ju ha vår nu
God Morgon, hur var det upp i ottan för att köra iväg och få bilen besiktigad kl 7….. den får hänga med ett år till…. hurra!
Här vräkte snön ner igår kväll…. i kapp med mina tårar (vill INTE ha snö nu).
I morse hade allt regnat bort och regnet öste ner istället. Nu verkar det bli uppehåll och klarna upp lite granna :)
En skön och trevlig dag till alla.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Önskar er alla en trevlig fredag med helgen! :-)
#5 ja tänk om vi kunde stoppa in en kontakt i väggen så det bara var att ladda upp sig. Tyvärr är vi inga duracellkaniner. Du Wargmåne gör du regression också?
#4 trevlig fredag till dig med Soffe
#3 Har brevet kommit än till dig? Blir lite trött på posten som numer inte har dagen efter som devis för A-brev tydligen.
#2 ja du skotta det får jag med göra. Det yr här så inte ett fönster på huset är snöfritt.
#0 hoppas att du får fisk!
Godförmiddag! Lite sol, lite moln här nere hos oss, men snön börjar försvinna nu. Har precis varit och kastrerat min lilla katt, så hon sover så gott nu.. En lugn och skön helg blir det med familjen. Hoppas ni alla får njuta av en skön helg. Kram på er
#8 önskar få vara med om både regression och reinkarnationterapi men jag har inte funnit någon som jag känner förtroende för än i min närhet. Men jag känner det för dig, fast jag inte träffat dig. Jag har så mycket problem med min kropp så jag behöver leta orsaker i alla ändar för att få ordning på det. Känns det som av intresse för dig kan du ju PM:a mig. Det är helt okej att säga nej vet du 
Vad är skillnaden på dess 2?
godkväll alla nu är det snart tid för mig att släpa mig i väg till tvätt stugan
ha en bra helg alla
på Söndag ska jag nog gå på en hälsomässa här i helsingborg, Det ska bla bli ett föredrag om lchf som jag började på för ett par månader sedan ska bli kul att höra någon prata om det live och inte bara läsa mig till det på datorn…………
#10 har för mig att reinkarnationsterapi handlar om tidigare liv men regression då kan du gå tillbaka till händelser i ditt nuvarande liv.
hmm spammade lite ifall ni undrar om de borttagna inläggen.
#11 spännande! vem ska föreläsa?
#6 Det blev bara 3 abborrar och en gäddsnela i dag,blåste sibirisk vind på isen idag. hoppas på bättre tur nästa gång.