God torsdag 26 mars
idag ska jag fortsätta mitt jobb med bokslutet och sedan ska jag handla så jag har gått igenom nu på morgonen vad som behöver köpas. Ska hämta mina nya visitkort idag med.
Kallt -8 grader men solen lyser lite.
Ha en fin dag med härliga energier.
PS nån mer än jag som saknar Maria och Fia?
God Morgon. Hoppas du får ordning på bokslutet utan mer krångel.
Här lyste solen från en klarblå himmel, men nu börjar det segla upp en hel del moln. Kallt men skönt.
Tror nog att Maria och Fia är fullt upptagna med förberedelser inför nästa helgs Prova på dag i Kristianstad.
Ha en härlig dag själv korseett och alla andra.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
God morgon på er alla. det var svinkallt i ottan -20 grader,men nu värmer solens strålar.
Ha en bra dag och låt solen lysa på er.

Här är en till som brottas med bokslut i dag. Borde haft det klart långt tidigare men nu är det som det är. Katten Tusse ligger bredvis och ser till att allt går rätt till och lägger hela sin stora svarta kropp över musen ibland. Han har missförstått det där med musen.
Go kväll på Er. Har nyss kommit hem från jobbet. Blir långa dagar nu. Men det blir väl sommar nån gång 
Hoppas Ni får en lugn och avslappnande kväll.Kramis
Var rädda om varandra
nu ska jag berätta vad som hände idag mitt i allt räknande. Jag tappade hela vattenmuggen på den enda miniräknare jag har! Ryckte snabbt ur kontakten ur väggen och vände upp och ner på den och efter idogt torkande står den över ett element och förhoppningsvis klarar den sig. Jaha det var bara att packa ihop alla pärmar, säkerhetskopiera på USB och ta hem allt till mig. Måste ha en räknare med remsa på så jag kan dubbelkolla siffrorna nu när jag ska räkna igenom alla journaler.
Alltså, ibland blir jag bara så trött på allt.