Jag healade diskmaskinen
Igår blev vår diskmaskin helt knäpp. Först släppte den inte ut diskmedlet och värmde inte vattnet. Andra gången samma maskin gick så värmde den inte vattnet så allt var i prinicip lika skitigt och tabletten oupplöst. Inför andra gången hade vi dessutom gjort rent allt vad silar heter också.
Tredje gången gillt tänkte jag och satte på maskinen igen. Lät den gå ett tag tills jag kom på att jag kanske kan ge den healing. Sagt och gjort, jag gick fram till maskinen och lade händerna på den och bad att få ge maskinen healing. Och nog pirrade det ordentligt i händerna på mig ett tag.
När den tredje diskomgången var klar så var all disk ren. Inte för att jag vet om det var min healing eller om det var något litet maskinellt fel som plötsligt fungerade igen på egen hand men fungerar gör den nu.
Lite kul att fundera på detta om jag verkligen kunde heala diskmaskinen.

fantastiskt. nog tål det att funderas på - man ska inte underskatta healingens möjligheter.
själv kan jag inte låta bli att tänka på vilka reaktioner jag skulle väcka i vissa sammanhang om jag tog upp detta som samtalsämne 
Va häftigt :-D
Det var säkerligen healingen som hjälpte till.. Det tror jag på iaf!
Det låter ju bra om man kan använda healing till sånt oxå (Var det meridian-healing) Har hört talas om att vissa personer har laddat bilatteri och mobil med reiki,men för mej har det bara blivit problem med mobiler i samband med healing.
~ mayolica ~
Mycket intressant och ganska kul :-)
Jag är en person som folk kallar "elektrisk" eller "vandrande antenn". Det har hänt att jag både fått stopp eller kunnat sätta igång maskinerier med handpåläggning. Det kan ju också vara slumpen………..
I den lägenhet jag bodde i senast (trähus i Jämtland) där hade jag stora problem. Om jag rörde mig så blev det störningar i TV bilden eller på radioutsändningen. En gång var det så allvarligt att jag trodde det var fel på videon, men då tog sonen videon och använde den i sin lägenhet och där var inga fel.
Där jag bor nu är det betonghus (höghus) och det verkar inte som det stör så mycket här, men det förekommer vissa dagar/kvällar speciellt med radion.
Skäms att berätta jag slängt 3 videoapparter………..
Det var inte illa. Tänk om du kunde börja jobba med det
Kram Åsa
ja kanske det kan bli så att arbetet som healer kan utökas och omfatta fler olika områden.
~ mayolica ~
Då ska jag nog specielisera mig på radio och TV 
Härligt Korseet. Skall tänka på det när något krånglar
.
Tänk om man kunde bli en sådan som jobbar med att suga åt sig kunskap om vad man lagt saker och ting. Jag skulle iallafall behöva anlita en sådan.
.
Tänk vilken underbar värld om vi kunde bota det mesta med healing.
Ha det så bra allesamman och njut av söndagen
Var rädda om varandra
Tänk om man kunde ge healing till sin plånbok!!!!
Hmm…………..man kan ju testa 
Jag eldar i panna för att värma upp mitt hus och ibland vägrar det ta sig ordentligt. Då brukar jag skicka healing till elden, då flammar det till och tar sig. Jag kan ju inte garantera att det inte är tillfäligheter, men det tror jag inte. :)
#9 Jag har läst att man kan heala sina räkningar, så det kan du ju prova.. Hur nu det fungerar vet jag inte..
haha javisst är det kul! heala på allt möjligt så kan ni berätta om resultet sedan. Heala räkningar vore inte dumt, fast jag behöver hela kundtillströmningen istället tror jag.
ja har healat min stereo som fick fnatt, den ville inte spela skivorna fast den var rengjord, men sen gick det bra.
# 13 - Men ena cd-spelare vägrar att spela skivor så jag får spela dem i min dvd-spelare. Men där sa du något! Kanske jag skulle testa med en healing ikväll. Jag är nämligen helt övertygad om att det är mina egna elektriska impulser som slagit ut skivspelaren.
Det började med att vissa skivor kunde inte spelas sen blev det fler och fler och nu är det helt omöjligt att spela en cd. (morrr)
Hm eftersom jag har förstört mobiler med healing så vågar jag inte prova på såna,fast man kan ju öva på nån som ändå inte funkar förståss . Men det där med att hela ekonomin och räkningar ska jag nog gå in för ordentligt.

~ mayolica ~
Ska testa med elskåpet utanför, värst om det blir motsatt effekt så man får högre räkningar.
#16 asg! bäst du kollar räknesnurran först då
Ja jag får göra det, tänk vad jag skulle tjäna pengar om man kunde åka runt och göra det åt folk :)
Hahaha.. Elskåpet kan nog luras :-D

ja visst är det fränt!!
healing funkar faktiskt på i stort sett allting !
jág hade en bil som var "busig" och gick när den ville ….gav den healing och den startade direkt….
till slut blev det nästan så att den vägrade att gå om den inte fick healing ….hahaha
alla kompisar var mäkta imponerade över hur jag startade bilen med bara händerna 
den tjänade trogen och hade gått 60000 mil runtom hela europa när jag fick "ge bort" den….
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens
#20 Hehe.. Vilken rolig bil du haft :-)
Jag gav en bil healing På Gotland. Vi hade hyrt ett gammalt "vrak" min kompis satte sej i bilen och vred på nyckeln, bilen vägrade.. Då gick jag ur och framför bilen och la händerna på motorhuven. Vips så startade den.. Det hände varje gång vi skulle starta den. Visst funkar det.. ;)
Var sitter chakrana på elskåpet då?
Tack för det "24, hi,hi