God morgon onsdag 25 mars
Hur har ni det alla idag, lite kylslaget -14 imorse men vad gör det när solens strålar strålar skiner så vackert på snön.
Ha en bra dag med glädje.
här också -14 men nu verkar det var bättre. Har haft en hektisk morgon. I vanliga fall vaknar jag tidigt och är pigg men idag vaknade jag tidigt men trött och ont i huvudet. har sprungit på toa en del inatt för jag släpper ut vätska från kroppen tydligen igen. inte skönt att vara svullen liksom. Så jag var trött.
Och så krånglade mejlen när jag var som mest i behov av den i morse för en kompis höll på med layouten till mina visitkort och de måste till tryck idag. Till slut så blev allt rätt. Letat efter ett paket hos DHL från pH-balans som jag väntat på i en vecka, Jag får det idag. Lagat matlåda och så en frukost till mig och registrerat på minmat.se. Jag ska ligga på under 20 gram kolhydrater om dagen så nu är det vägning av alla livsmedel och inmatning varje dag som gäller. Måste ju få koll på det hela. Men det är det värt. Jag mår så mycket bättre på den kosten.
nu ska jag snart iväg och jobba i Grums på kontoret där. Jag har fått undan såpass så att jag äntligen ska få sätta mig ner med bokslutet och jag har ett megafel där som jag hittills inte lokaliserat
och ser inte fram emot jobbet men måste göras ändå.
Ha en skön dag!
godmiddag alla………
ja man har blivit lite beroende av de här sajterna….. hi hi
God Kväll får jag välan säga…. Varit en lång dag med lite dator och mycket symaskin :)
Hoppas ni haft en bra dag allesammans!
kramar till er alla och en önskan om en trevlig kväll!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Gokväll på Er. Hoppas Ni har det bra.
Hoppas det ordnat sig för Dig Korseett. Är så himla jobbigt att leta fel. Det är inget med omv skattskyld bygg moms som felar?.
Den kommer nog att ställa till en del.
Ni har jag ätit lite nygräddade våfflor och sitter och väntar på det Okända i tv.
Kram på Er.
Var rädda om varandra
nej du signemo, en del fel beror på programmet tydligen. Visma ändrade om i utbetalningsfliken ifjol vilket gjorde att då en levfaktura förföll till betalning och betalades ut lite senare så registrerade den inte betalningsdatumet som betalningsdatum utan tog förfallon som betaldatum. Eftersom betalningar ibland kan hamna i fel månad på kontoutdraget så har jag väl inte varit så supernoga bara det stämt på ett ungefär eftersom jag inte funnit felen.
Och eftersom det är maskinringen jag jobbar med så har alla avräkningar på våra entreprenörer ett förfallodatum men inte betalas förrän jag fått betalt av den de utfört jobbet åt, ja då kan du tänka dig vilket litet helvete jag har att reda ut när de egentligen betalades. Och det är mycket jobb hos oss, omsätter runt 7 miljoner och skickar ut en 800 fakturor om året tror jag och det kan vara flera avräkningar till en faktura.
Detta jobb var definitvt inte kul att få. Jag har inte ett fel längre utan massor av småfel som ska lokaliseras och åtgärdas.