Healing iFokus

Healing

Läst 422 ggr
korseett
0

God tisdag 24 mars

haha det var ju rätt festligt igår att vi först var 1000 i flera timmar och så går någon ur och så var vi 999 igen men det löste sig för det kom in nya så vi är nu 1001.Glad

Idag lyser solen och det är kallt. Ska iväg och rida efter tio. Det är min andningsplats. Lukten av häst och så en skön ridtur, det är avkoppling det.

Vilket är ert andningshål i vardagen?

Ha en bra dag alla

Loet_old
0

God morgon på er,vi får hålla tummarna att vi håller 1000 strecket hädanefter.Glad

Solen vill titta fram,det var -15 i morse när jag klev upp,vi får väl se om den går över nollstrecket i dag.

Så man får väl se vad dagen bjuder på idag.

Sköt om er alla.

Anco
0

#0 Så härligt det låter med att rida…

Stallet och hästarna har varit mitt andningshål också under många år, trots min fibro. Tyvärr så har jag varit tvungen att lägga hjälmenv på hyllan nu…. för gott verkar det som.

Får försöka ägna mig åt lite 'lugnare' saker som målning, vävning och att sy.

Så mitt andningshål nu förutom att gå i skogen är när jag sätter mig ner framför en vit duk… i väntan på att

En härlig dag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Soffe
0

Hoppas alla får en bra dag! :-)

bettin65
0

godmorgon alla

har nog inte haft nått speciellt andningshål innan och det har nog varit min största sorg

lite bättre nu när jag kommit i kontakt med alla fina människor på i fokus ………..

Har börjat med en kurs i läkeväxter och där upptäckt att en av mina blivande passion er är just örter …….

håller på att försöka skapa mig en fin mini trädgård på min inglasning…

har börjat med en liten bild blogg på min sida som kommer att följa mina försök till detta !

Titta gärna in på den är absolut inte proffsig men det är hela meningen men den tycker jag………

ha en fin dag alla…….Glad

KattaH
0

Åhhh, att rida hade varit underbart, men med tanke på att jag är extremt allergisk mot hästar så hade nog resultatet blivit mer brist på andning än andningsplats Flört så jag ägnar mig åt det jag känner som avslappning, teckning och målning.

Men oavsett vad man väljer att göra så är det ju att man tar sig tid för sig själv som är det viktigaste.

Kram på er alla.

gold
0

har haft en bra dag., våren känns närmre trots snöfall  igår.

Mina andningshål? Försöker på olika sätt hitta små meditationsmöjligheter under dagen - skulle älska att göra ett kort yogapass på lunchen, men det är tyvärr inte fysiskt möjligt på mitt nuvarande jobb.  Smiter ibland in hit för en minipaus Glad  Korta guidade meditationer i telefonens mp3-spelare på bussen är ett annat av mina knep. Men den "stora" planen framöver är mer promenader. Vårljuset och en vän kommer att vara draghjälp. Kanske blir det av med en i veckan iaf.

Sov gott!