Healing iFokus

Healing

Läst 784 ggr
korseett
0

Idag har vi blivit 1000 medlemmar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan som Medarbetare inte se vem som blev den tusende medlemmen men vi har blivit 1000 st idag 23 mars!

Tårta till er alla.

Låt er väl smaka

Loet_old
0

Tack för tårtbiten, och ett stort grattis till den 1000 medlemen,vem det än må vara.Glad

korseett
0

Jag hoppas MariaJ kommer in snart för hon är den ende som kan se mer detaljerat som Sajtvärd.

Pju nu kan jag ta det lite lugnare på kvällarna och inte uppdatera medlemslistan ideligen för att hålla koll på när. Ni må tro det var pirrigt när det stod på 998 igårGlad

Soffe
0

Tack för tårtan Karin och Grattis healing.ifokus :-)

Wargmane
0

ja grattis grattis …*rusade genast iväg och köpte bakelse…alla orsaker är bra !!!Flört

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Anco
0

GRATTIS !!! Det gick fortare än vad många trodde. Roligt!!

Tack för tårtbiten :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

gold
0

men så roligt! tack för tårtan Glad

MariaJ
0

Jag måste faktiskt berätta att vi är 999st.. det har tillkommit 3 st nya idag, men just nu har vi inte spräckt gränsen till 1000 st.. eller har jag missat ng Karin ????

Tack snälla Karin för ditt stora engegemang här på healing.. :-) Tio rosor till dig min vän !!!

Kram MariaJ

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

korseett
0

då har någon gått ur då jag kollade tre ggr idag och då stod det 1000

MariaJ
0

Jag tror dig Karin.. vi kör på det.. du har ju redan utgett en vinnare.. Det kan absolut vara så att någon har avslutat sitt medlemskap.. Det kan jag inte se ng om. Flört

Jag grattar också Anco.. GRATTIS !!

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

korseett
0

lite skillnad på siffrorna 999 och 1000, tror inte att jag ser fel på det och tre gånger dessutomFlört

Lynxx
0

Skrattulerar - de står 1000 nu iaf kl 21:54 ;->

FiaH
0

Fantastiskt roligtSkrattande

Ann1
0

Oj vad roligt att så många hittar hit! Men ni som sköter om den är så oerhört bra. Jag är med på andra sidor också men en sådan här stämning och ektivitet som här är svårt att slå. Skrattande

Ann1
0

Skriver lite fel, men har så mycket tårta på fingrarna..slurp