Till Minne
söt katt och ser trevlig ut. Alltid tråkigt när de går bort, Jag ser inte fram emot min äldstas bortgång för han är 15 år nu men frisk och pigg.
Jo hon var väldigt speciell denna lilla dam. Hon kom till mig när hon var fem år och sedan var det hon och jag i elva år. Hon var mycket kärleksfull och fin.
Kram
Vilken gosig tjej, mycket lik min katt tjej som vandrade vidare för snart 1 år sedan. Hon var också mycket speciell.
Säger som korseett: Ser inte fram emot när min äldstes (snart 14 år) bortgång.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Ayena Jag känner med dig och förstår att du är ledsen. Den tumhet ingen kan fylla i,men du vet att hon har det bra och hälsar på .Det har gott snart 5 år sen min princessa försvann och jag saknar henne fortfarade . Hon hälsar på mig genom den här katten jag har och jag känner hennes närvaro.Underbar känsla önskar bara att jag fick en chans att krama om henne och lukta hennes päls.
StyrkeKram till dig///Dinengel
Här kommer kramar till dig, Gilla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack ni alla goa människor!
Detta med saknaden efter ens bästa vän, den kommer ju inte förrän efter en tid när man verkligen känner att det gör ont i hjärtat av saknaden. Sen var det ju en månad sedan och man kanske omedvetet lägger in tiden i sin hantering av sina känslor. Man blir påmind om ett viss datum, nu var det ju exakt en månad sedan.
Men katten är här väldigt mycket hos mig, speciellt på kvällen när jag lagt mig.
Kramar!