Healing iFokus

Healing

Etikett: upplevelser
Läst 1133 ggr
[dcpower]
0

känna in energier med handen

hejsan, ibland känner jag in energier med handen t.e.x så känner jag att det pirrar å sticks i handen på nått ställe i nått rum, ibland pirrar det å sticks när jag känner med handen ovanför nåns huvud (jag antar att det e auran och över mitt pentagram å altare så sticks det i händerna vad beror detta på???? tack på förhand kram dcpower

korseett
0

energier finns överallt och vid levande ting samt vid saker som har helgats, rätt ord?, ger också kraftiga energier från sig

[dcpower]
0

kan jag oxå känna energier hos dom döda som ger energier ifrån sig, för igår när jag kände en energi i mitt rum hade den flyttat på sig kan detb har vart en ande, å mitt pentagra har jag använt vid vissa saker så det kan stämma

mayolica
0

ursäkta men inte har du väll döda i ditt rum? visst det kan ha varit en ande,andar sägs ju finnas lite överallt omkring oss utan att man behöver marka av det ,jag är inte så hemma på det området.

Vi omges hela tiden av olika energier och kan känna av olika frekvenser ibland,har du tex testat att känna hur energin känns omkring el-uttag,man brukar kunna känna det på ganska långt avstånd.

Man kan även känna att olika föremål avger olika energi,ibland kan man tex få starka känslor när man håller i en pryl.

Ditt pentagram är nog laddat med en hel del energi,förutom det som du själv har laddat det med.pentagrammet är en stark symbol som används och har används av många, olika symbolen i sej bär på energifrekvenser för det dom står för från dom som brukat dom.

~ mayolica ~

[dcpower]
0

jo, en död släkting brukar jag ofta prata med inne på mitt rumh kmr å tittar till mig då å då hon e min skyddsängel hon vägleder mig jättebra:)Hon va VÄLDIGT snäll när hon levde.Jo pentagramet kan du nog ha rätt i för jag har gjort det själv å säkert lagt in enrgi i det när jag hållt på med mina ockulta grejjer å jag ÄLSKAR mitt pentagram å min skyddsängel som leder mig så bra å min familj då förstås;)

mayolica
0

#4 Jaha då förstår jag bättre vad du menar.

~ mayolica ~

[dcpower]
0

ja, haha jag kanske uttryckte mig lite "för dåligt"Obestämd det ber jag om ursäkt förGlad

mayolica
0

Det är inget du behöver be om ursäkt för Glad

~ mayolica ~

sven-g
0

Jag känner alla typer av energier med händerna, men jag känner även med hela kroppen. Jag tror att vissa är födda med denna överkänslighet. Det är som att gå med slagruta den förstärker dom energierna man känner. Tex auoran känns som att lägga handen på något, även kan man känna ande energier med handen. Har ni tänkt på när Elisabet Lange kollade energier på det okända. Hon går med händerna och kollar. Det är inget konstigt det är bara så.