Healing iFokus

Healing

Etikettercd-skivorböcker
Läst 1529 ggr
melia
0

Tips på healingböcker önskas :)

Ingen avancerad healingbok, jag har en vän som är sjuk och vill lära sig heala sig själv, (hon är helt okunnig inom healing) typ någon bok om posititvt tänkande och lite enkel healing!

Någon som har tips på en bra bok?

Loet_old
0

Kan rekomendera Helande Händer av Barbara Ann Brennan.

En handbok för healing och självläkning,kanske inte så lättläst men tar upp väldigt djupgående om Aura och chakrahealing.

Loet_old
0

Kom ihåg en sak melia gå in och kika på Adlibris dom har en hel del och kort beskrivning på innehållet.Du kan även kolla på biblioteken men dom brukar väldigt sparsam med sån här litteratur. om inte någon annan här på forumet har något bra tips. Lycka till

mayolica
0

Jag kan rekommendera Betty Shines böcker,Helande kraft,Sinnets magi , och Tankens makt. dom är väldigt lättlästa och lättsamma . Sinnets magi är min favorit bland hennes böcker,i den lär hon ut hur man kan börja lära sej lite healing på ett enkelt sätt. 

Fast det har nog även kommit många fler bra böcker på senare år om healing.

~ mayolica ~

melia
0

Tack så jätte mycket för tipsen!!  Glad jag ska kolla dom böckerna!

Volito
0

Eric Pearl Väck din inre healer (igen ifnns på bokhandel)

gold
0

jag har läst drömhealern och drömhealern II av adam, de är lättlästa. Finns en mkt instruktiv dvd med visualiseringsövningar också. min make köpte dessa via ngn bokklubb. kolla gärna www.dreamhealer.com

vill man läsa om böcker kring detta ämne är vattumannen.se ett bra ställe att börja. de har stort sortiment och oftast bra beskrivningar på sina produkter. (men inte alltid lägsta pris)

Ayena
0

Betty Shines böcker har jag faktiskt här i bokhyllan! Ska sätta igång med en av dem.

Har precis börjat på Eckart Tolles "En ny jord - Ditt inre syfte". Men man kan ju ha många böcker på gång Flört