God fredag 20 mars
Helgen står för dörren. Vad har ni tänkt er ska hända under dessa underbara veckoslutsdagar? Själv har jag butiken öppen på lördag em. Söndag så har jag förhoppningen att få låna Fabo för en ridtur. Annars så är jag öppen för förslag från maken. Jo en sak ska jag ju göra förstås och det är att fortsätta träna på meditationer och healing i den kursen jag går nu.
Ha en fortsatt fin fredag och en god helg!
Hej gott folk !
jag har inte något speciellt inplanerat i helgen de enda är min sons Tidningar jag hjälper till med.
Sen får jag väl komma på lite efter hand blir nog en del städning skulle jag tro……….
hoppas alla får en trevlig helg så här efter vårdagjämningen tecken ……….. med mycket sol………
kanske börjar jag plantera lite frö…….

Här i Trollis råder full aktivitet …Imorgon bär det av till skogs för att binda nya årskvasten!
Göra ett nytt rönnkors att sätta innanför dörren för att hålla mitt hem …fritt från allt oönskat! ska göras redan idag! för att sättas upp i nattens timma !
Mitt nyår är precis när dagen blir ljusare …då gäller det att grunda för resten av året = Så.
På söndag har vi träff för de som gick reiki Grand Masterutbildningen i´januari , det ska bli gött att träffa alla igen, man blir ju väldigt tajta en sån vecka !
Önskar er alla en underbar helg!
Puss på näsorna !
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens
Här i skåne är det underbart väder, så våran planer är nog att komma ut och ta grillen med oss, och bara njuta i naturen.
Kommer oxå till att lägga några timmar på min nya lokal med det sista fin slipningen och pulet :) Önskar oxå er alla en underbar helg. Kram
Hej
Imorron skall jag jobba söndag blir det ledigt så då skall jag ta det lugn, städa upp lite hemma och förhoppningsvis njuta av solen.
Kram
Var rädda om varandra
Godkväller!
Jag har varit ute i Malmös underbara vårsol. Har promenerat i en av Malmös vackra parker och suttit en stund så att ansiktet fick sol - och jag njöt!
Jag har också varit på Malmö Museum och kollat lite på konst och på lite annat intressant. Det blev en lunch där på restaurangen.
Nu är jag mycket trött i mina fötter men mår helt underbart i själen.
Ha en skön fredagskväll!
Kram

halloj.
har tänkt sätta fart på en del stagnerade energier här hemma imorrn, lite för många änglatofflor å prylhögar i farten. åsså har jag en behandling bokad på söndag. I övrigt ska jag bara ta det lugnt med familjen - hoppas på vårsol.
Kram!