Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 740 ggr
SassiH
0

Katthealing

Kan nån hela min katt Prickis?,som liten var han fräck och vild men sen när han växte upp har han blivit jätteblyg och rädd,och han är skadad nu också pga en granne har slagit honom. Han är alltid rädd och blir skrämd om man bara går förbi honom? Vad hänt? Kan nån skicka lite healing till honom?!

[asamaria]
0

Sänder färger till honom. Med granne, menar du en människa? För jävligt måste jag säga. Hur då skadad? Ska du inte anmäla grannen för djurplågeri? Har veterinär konstaterat skadorna?

Sätt dig ner med katten och stärk hans självkänsla. Säg att du tror på honom, lär honom vart han kan gå säkert och vart han inte kan gå säkert. Uppmuntra honom att tro på sig själv.

Kram Åsa

SassiH
0

Tack ! :) ja asså jag har 2 katter,hade 3,en dog nyss för nån vecka sen också blev slagen av grannen men veterinären kunde inte göra nåt :( så hon fick avlidas. Och nu verkar min katt prickis ha samma problem. Vi vet inte vilken granne det är.

[asamaria]
0

Men fy vad gräsligt. Har du många grannar? Har du pratat med någon av grannarna som kanske vet något eller hört något.

Du kanske ska sätta upp lite anslag här och där för att uppmärksamma djurplågeriet bland andra människor.

Kanske bäst att hålla katterna inne ett tag. Det kanske är någon rabiat människa som inte gillar att katterna krafsar i rabatterna?!

Kram Åsa

SassiH
0

Ja ganska många, men vi vet inte vem det kan vara.

Ska försöka med det,tack!

mayolica
0

Usch jag blir så arg när jag hör att folk är elaka mot djur,försök forska i vem det är så att du kan anmäla det.

Jag tänker på katten samtidigt som jag ska ge healing till HTA gruppen.

~ mayolica ~