Healing iFokus

Healing

Etikettreiki
Läst 1709 ggr
MariaJ
0

Reikiträffar I K-stad

Jag har nu glädjen att säga till alla som har intresse av reikin, att vi kommer att starta upp reikiträffar i K-stad  1 ggr/ månad. Förhoppningsvis med start redan nu i slutet av september. :-) Det kan dröja till okt också, men det blir aktuellt snarast möjligt. :-)

Finns det fler intresserade som är här inne på forumet ? Vi är just nu några stycken som vill komma igång, men vi vill ju gärna se hur intresset och efterfårgan blir..

Vänligen  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Soffe
0

Synd att det är för långt :/ Iofs är det ju 1 gång i månaden, men det kostar ju lite att åka tåg emellan, annars hade jag gärna velat vara med :)

MariaJ
0

Var bor du soffe ??

Carpe Diem

Maria Johnsson

Soffe
0

Jag bor i Växjö!

MariaJ
0

Oki.. ja, det blir ju en bit att åka, men det vore jätteskoj om du hade kunnat komma. Du har väl reiki 1 och 2 eller ??

Carpe Diem

Maria Johnsson

Soffe
0

Japp! Ser att du har kollat på min sida, hihi :) Kanske jag kan komma varannan månad, svårt o säga nu Rynkar på näsan

tarotlasse
0

Beror ju helt och hållet vilka dagar ni väljer för era träffar men är jag ledig så vill jag gärna vara med.

Men kan vara svårt för mitt schema är rätt så fullspäckat under hösten.

Lättast för mig är jämna veckor för då har jag inga cirklar månd o onsd.  

Lasse

rosmarin90
0

SkrattandeHärligt att ni kommer igång med Reikiträffar i Kristianstad.

Våra Reikiträffar startar nu på torsdag och sen är det sista torsdagen i månaden. Ingen i december såklart….Oskyldigdå är man julledig.

Sååå härligt att träffas och dela med sig av de underbara healingenergierna.

healingkram Rose

MariaJ
0

Jag vill nu gärna meddela att det har blivit några till som ansluter sig till våra träffar.. Fler som är intresserade ???

kramis MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

mayolica
0

synd att det ligger så långt bort för mej. det hada varit jättekul att vara med på reiki-träffar.

~ mayolica ~

xinluo
0

Och jag blev så glad när jag läste K-stad! Det är min förkortning på Karlstad Skrattande men så var det ju inte.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

tarotlasse
0

Men vilka dagar blir det ?

Är också intreserad men beroende vilka dagar det blir.

Lasse

Katarinaj
0

Krävs det några förkunskaper för detta?

Jag är intresserad.

MariaJ
0

#11 Vi har inte bestämt dagar ännu, men det kommer inom kort. Tålamod …hihihhii  det är ett bra ord Lasse, men ibland lite svårt att efterleva..Vi jobbar på att få ut info så snart vi kan..kramisGlad

#12  Ja, det krävs minst reiki 1 för att få deltaga på dessa möten. Om du gått det så är du välkommen..Flört

Carpe Diem

Maria Johnsson

Katarinaj
0

#13 Nej tyvärr….

MariaJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla !! Nu har jag fått ihop ett möte med styrlesen i Förenade Reikiförbundets underförbund (FRFK) och vi har vårt första möte den 16 dec tillsammans i styrelsen. Vi kommer då att gå igenom viktig info och skriva under de papper som behövs.

Jag vill gärna ge er denna informationen så ni ser att det händer något på fronten.Flört

Vi försöker även då att planera in den första träffen i januari -09.. Uppdateringar sker kontinuerligt på min hemsida fram tills vi skapat en hemsida för underförbundet. Besök min hemsida för att hålla er uppdaterade om vad som händer.

Hemsida: www.marias.sjalsenergier.dinstudio.se

Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

FiaH
0

Så, då var det dax för vårt första möte. Skrattande

MariaJ
0

Hejsan Alla reikivänner !!

Nu har vi haft vårt första möte med styrelsen. Allt kändes mycket bra. Vi har strukturerat upp och lagt en bas, som vi kan gå vidare på sen. Vi har diskuterat mål och vissioner med föbundet. Vi har också enats om att vi brinner för detta och kommer att skapa något bra av det för att sprida rekin på bästa sätt.

Vi har även fyllt i papper som ska sändas till Förenade reikiförbundet för att få godkänt att starta upp. Ny information kommer när vi fått vårt svar ifrån dem…. Då är det dax att starta upp våra reikiträffar i Kristianstad.. Det ska bli så skoj !!

Vänligen MariaJ.. Fia.. Pia

Carpe Diem

Maria Johnsson

smofolket
0

jag bor i karlstad.. blir det något mer  här?

FiaH
0

#18 Detta blir i Kristianstad

FiaH
0

Nu händer det saker mina vänner. Vi fick positivt besked i går att vi nu är ett Reiki underförbund i KristianstadSkrattande mer info kommer inom snart…

Soffe
0

Va kul! Lycka Till :-)

FiaH
0

TackSkrattande