Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1185 ggr
signemo
0

Avläsning.- lite funderingar

Brukar man som healer kunna läsa av en människa?

Och gör man det automatiskt när man healar?

Fanns ju en tråd som tog upp detta och om jag förstod den rätt så kan man göra det. Frågan där var ju om avläsning skulle läggas i pm för integritens skull.

Är det nån som vill läsa av mig så skulle det vara jätteroligt..

Ibland önskar man att man hade obegränsat med tid så man kunde lära sig , gå kurser om allt möjligt med personlig utveckling, healing , reiki, samt mediala cirklar.

Ha en riktigt skön kväll. Kram

Var rädda om varandra

korseett
0

nej inte alla kan eller vill läsa av vid healing. Är du med på HTA´n imorgon kan jag läsa av dig då och ge det jag ser i form av blockeringar och ev känslor till dig. Det är min form av avläsning.

signemo
0

Jättegärna, skulle vara spännande och intressant.

Satt just och funderade när jag läst en tråd på Ön att, tänk om man förstod lite mer av allt man inte serFlört. Har ju ibland kännt att några nära liksom funnits i min närhet. Men jag varken hör eller ser. Mer kännerlukten av dem.Flört

Healing , massage  skulle vara oerhört intressant att lära sig. Men sen tänker man, det kan inte jag, eller det har jag inte råd med m.m.m.m.m.

Var rädda om varandra

korseett
0

börja i det lilla. distanskurser i vissa enkla healingtekniker där inga förkunskaper krävs kostar inte mycket. Man får initiering, vägledning, material och får ställa hur mycket frågor och funderingar som helst och när man dokumenterat de övningar som ska göras och lämnat in kommer så småningom ett litet diplom. Min första kurs kostade bara 400. den jag går nu kostar lite mer, runt 1000-lappen. Båda de utbildningarna har man övningar för två veckor framåt.

signemo
0

Har Du något bra förlag på de som håller kurser. Vill du inte skriva det här kanske du kan pm:a. Om du har lust

Var rädda om varandra

korseett
0

jag kan skicka dig de få jag känner till som gör på distans men det finns säkert många och säkert några härinne på healing