Healing iFokus

Healing

Läst 543 ggr
korseett
0

God morgon 18 mars

plusgrader här i Säffle och skönt att kunna vädra i sovrummet utan att blommorna fryser. Snart blir det varmare och då sover vi med öppet fönster. Vilken skillnad i sömn det ger med tillgång till frisk luft.

Önskar er en god dag med massor av härliga energier!

Songhios
0

Får önska Dig detsamma.

Här i Malung är det GRÅTT och blåsigt, men det känns att våren är på väg. UNDERBART, vilken härlig tid vi går till mötesSkrattande

Idag ska jag göra lönerna och sen ska lilla barnbarnet följa med mormor och morfar hem en stund ikväll. Hon blir 11 månader på lördagKyss. Himmel och pannkaka hon är snart 1 år vart har den här tiden flugit? Hon kom ju nyss! Dom som pratar om livets efterrätt har alldeles rätt, det är en glädje så stor att det inte går att beskriva!

Ha en bra dag alla!

/Inga-Lill

KattaH
0

God morgon!

Här i Bromölla har våren kommit på allvar, solen skiner på en klarblå himmel och det är redan 5,5 grader nu på morgonen. Igår eftermiddag stod termometern på 10 plus Cool så det blir nog att åka och köpa lite penseer på fredag för att pigga upp trädgården med.

Kram på er alla!

Katta

Soffe
0

Tack Detsamma Karin!

Här skiner solen och plusgrader :-)

Ha en bra dag alla!

Kvaser
0

God förmiddag alla =)

Hoppas er dag är lika ljus och värmande som min. Nu längtar man till det gröna gräsets morgon doftande våta dagg, å sädesärlans *plirr*. Se svalan sakta stiga högt i skyn för att njuta av värmen som vår sol ger. Å vad jag längtar till sommaren *suck*.

Kram på er.

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

gold
0

god eftermiddag! soligt här också - hela dagen. känns att våren är på väg trots all snö. ska ta en omväg på hemvägen för o njuta av dagsljuset :)

Kram!