En fråga till er
Är normalt inne på ÖN. Men denna fråga kan vara mer lämpad på detta forum. Jag brukar på skojs skull samman föra krafterna från mina händer, om någon sätter en hand emellan känner den stark värme. Även på skoj mätte vi tempen på mina händer på utsida 33gr och inne i handflata 39gr. Men tempraturen känns avsevärt högre. Då kommer min fråga hur högt kan tempraturen stiga, vid detta förfarande.
Intressant fråga. Jag får också väldigt varma insidor på händerna, men har aldrig kollat tempen på dem. Det borde väl inte bli så väldigt mycket högre än 39 för då skulle man ju bränna den man jobbade med. I alla fall så länge händerna ligger mot någons hud.
Kram Åsa
Väldigt intressant, vet faktiskt inte. Men jag blir oxå otroligt brännande varm, ska faktiskt prova att kolla sen..Kramen
Nu ytterliggande en sak, om man tar tex en glass den är ju kall, man för den mot huden på handen, den ska vara bra nära innan huden känner kylan. Om man gör som jag sade tidigare, vad jag känner är max kraft vid ca 20-25cm avstånd ju längre tid jag för energin samman ju större blir avståndet. När någon för in en hand i detta energifält känns kyla, mycket kallare än den personens hand. Prova detta får ni se vad ni får för resultat, hittade på you tube en som höll på med detta jag tror kines, men hittar inte på det igen. Här snöar det på tvären nu, ha en bra dag.