Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1096 ggr
Ann1
0

Fundamentals och psykosyntes

Hej på er,

Jag vill bara flagga för ett kommande  seminarie som är gratis med en man, Garry Hutchinson  som är oerhört inituitiv och skicklig terapeut inom psykosyntes. Han har även drömgrupper och ska starta nya här i vår i Helsingborg och Lund.

Han bor i Helsingborg pga sin kärlek här och i England är han oerhört eftertraktad för sin skickliga ledning. 

Om man är nyfiken på vad psykosyntes är kan man få svaret här. Jag gick 2 år plus Fundamnetals som är en 6 dagars internat och det förändrade hela mitt liv och gjorde att jag fick det mötet med min mamma som jag alltid längtat efter. Och med mig själv! Det är en psykologi med själ som det brukar heta. Och där ser man också till vad man varit innan man kom ner hit. Gå och lyssna om ni har tid!

"Who is running your life"

Educational evenings with informal discussion around some psychosynthesis ideas. Seminarieledare Garry Hutchinson.

LUND Mon 9th march 18.30
IOGT Huset
Bantorget 5

HELSINGBORG Tues 10th march 18.30
Roskildegatan 6 (över gården)

MALMÖ Tues 17th March 18.30
Kärleksgatan 2A
211 45 Malmö

KRISTIANSTAD Mon 23rd March 18.30
Södra Kaserngatan 7

HAMMENHÖG Wed 25th March 18.30
Valnöt and Kaprifol, Skolg. 20, 276 50 Hammenhög

cillaj
0

Synd att det inte fanns någon i min närhet, låter väldigt intressant.

Indiania
0

#0 Det låter mycket intressant.Vet du om han är i övriga landet och håller seminarium?

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

jag undrar det samma som Indiania

Ann1
0

Hejs

Han är lärare i Göteborg på Pskosyntesinstitutet och i London. Men är säkert intresserad av att komma om det finns tillräckligt med folk som vill lyssna.

Han brinner verkligen för sin uppgift i livet. Men är en lågmäld låga.