Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 830 ggr
jello65
0

Healing fokus

Då har man vart medlem i ca: 2 dygn.Klarade inte av att få vara med att få healing idag kl20. är det mitt fel eller dålig info(massa trådar hit och dit man ska va med i)Jaha verkar som dom flesta bara bryr sej om mammut.Hjälpa andra utan profit är en dygd för mej

cillaj
0

Hej!

Jag förstår inte riktigt vad du menar, kan du utveckla vad du är missnöjd med.

Behöver du hjälp med healing? eller hur ska vi tolka ditt inlägg.

cilla.

jello65
0

Jodå trodde man skulle få smaka på healing men så blev det inte.Kan du?

cillaj
0

Javisst, har du fått healing förut? iannatfall är det så att du kanske inte upplever något de första gångerna.

cilla.

cillaj
0

Om du skriver ett PM till mig och berättar lite mer om dig själv, ditt riktiga namn, adress bla, så kan jag göra en Distanshealing på dig.

Informationen behövs för att det ska bli bra effect.

Cilla.

korseett
0

Nu vet jag faktiskt inte vad du pratar om riktigt jello65. Du blev med i distansgruppen från den dag du skrev att du önskade vara med, Att du inte fick ett svar i tråden berodde helt enkelt på att iFokus krånglade och mitt svar inte kom med. Det såg inte jag förrän dagen efter när du undrade.

I PM till dig och i inlägg länkade jag två ggr till rätt tråd som hette HTA-distanshealing 5mars och skrev att du måste anmäla dig. Om du inte kan almanackan är inget som jag ska hållas ansvarig för. I den tråden står klara instruktioner hur man ska gå till väga. Vill man ha skriver man namn+ ort före kl 8 då vi drar igång för vi sitter inte vid datorerna och jobbar med healing.

Du fick healing då jag sände extra till dig efter du skrivit de uppgifter som krävs men det är inte alla som känner av healingen. Så varför så ilsk och frustrerad? det låter som om du skulle ha gått på tivoli och någon snuvat dig på biljetten. Det kommer flera gånger för vi jobbar varje torsdag och nu vet du ju bättre hur du ska gå till väga.

/ Karin

Songhios
0

Det där fattar jag också noll av!

Nån mammut dyrkan har då inte jag märkt av, tvärt om! Rara, vänliga, omtänksamma är min upplevelse av detta forum!

Trevlig helg/Inga-Lill

mayolica
0

Tycker att du är lite orättvis med den beskyllningen.  Jag tycker att korsett har skrivit väldigt tydlig information på dom olika trådarna, läser man överst i dom olika trådarna så står det tydligt vad trådarna är avsedda till.

När man är ny på iFokus så kan allt upplevas lite rörigt i början, det kan ta lite tid innan man satt sej in i hur allt är uppbygt med olika trådar.Jag tror att det är där problemet ligger,många gör fel i början.

Förstår inte vad du menar med mammutar? Healinggruppen kan inte stå till svars för att du missar viktig information,det är alltid bättre att fråga i förväg om det är något man inte förstår.

Dessutom fick du healing ändå,jag såg att du tillkommit fast det var lite för sent och sände till dej oxå.

~ mayolica ~