Godmorgon!
Ny dag nya möjligheter
Hoppas allt är bra med er alla. Själv har jag legat sjuk sedan förra veckan, inte kul alls..Så jag hoppas allt vänder nu.. Men ingen sol så långt ögat når, bara regn och regn, det lilla vi hade av snö är nu borta, så nu kan man till och med se lite av vårblommorna
Härligt..Önskar er alla en fin dag, sköt om er. Kram kram
god morgon! Jo jag ska campera i stallet och på hästryggen idag och sedan är det till att ha butiken öppen. Ikväll har vi healing inne på AB så då kommer jag att vara bänkad.
Det kom massor av snö här igår så vi har så det räcker verkligen. Vårblommor, hrm ja det finns visst en och annan krokus inne i syrenhäcken men vi har inte trädgården i ordning än men jag hoppas att det blir i år eller nästa år när alla maskiner bökat färdigt.
Ha en fin dag allihopa
Godmorgon!
Här är det bara snö snö överallt både på mark och från himelen. Nu får det räcka för denna vinter.Dimman över älven har lättat så nu ser man ut igen.
Nu längtar jag till våren och sommaren men härlig värme.Detta väder gör att jag har mer värk änn vanligt (tur man är härdad efter alla dessa år).
Jag ska nu ut och göra några ärenden sen ska jag plocka ihop lite mera saker för vi ska ha stor renovering av huset med bla nytt kök.Hade jag veta var mycket det var tror jag att vi låtit bli*s*
Sedan när jag är klar ska jag bara vara och ha det skönt.
Önskar er alla en bra dag.
Kram/Kerstin