Healing till djur
Hej!
Skrev även samma inlägg inne på övernaturligt:
Jag är jätteledsen nu och skulle vilja be/önska om er hjälp!
Jag har en gerbil som heter Ture, som just nu är jättesvag. Så ni som kan, orkar och vill - jag skulle bli enormt tacksam om ni kan skicka healing till honom så att jag får ha honom kvar. Han är inte så gammal, under året (en normal livslängd på en gerbil-ökenråtta är ca 3 år) och har redan haft en knagglig start, han lämnades som liten ute i ett vinterkallt halmstad, och fraktades därifrån till mig i piteå, norrbotten. Sedan har han haft en tumör i doftkörteln som vi fick låta opereras bort. Han har mao haft sina turer redan. Jag vill så gärna att han ska få bara frisk och må bra. Kanske detta inte går :( Men då önskar jag iallafall att han slipper lida. Jag skall givetvis ringa veterinären idag, så fort de öppnar, men all hjälp jag kan få skulle uppskattas så otroligt mycket!
varma kramar till er alla och en önskan om en god dag!
//Tess "Angelclaw"

Hejsan Tess
Jag skickar alltid healing till dom som ber mig efter 21.30 varje kväll.
Ture får gärna då också.
Pussa på det lilla livet och jag hoppas verkligen att han blir frisk och pigg.
Ljus och styrka
Åsa

Härligt att höra, jag fortsätter skicka varje kväll resten av veckan 
Kram Åsa

Åh så glad jag blir.
Tack
Allt för lilla Ture 
Pussa på honom.
Stor kram till er alla!
Vad kul att lille Ture blev bättre, känner med dig för jag blir likadan när mina djur blir sjuka.
Kram Jile pussa Ture också
Håller med, va skönt att han är bättre
Kram, kram

Nu är det dags igen, en hängig Ture som knappt äter och en rejält oroad "mamma". Han går på antibiotika och vi stödmatar. Hans burkompis och vän Sture bäddar och pysslar om.
Känns underligt att vara här igen och be, men ni som kan och vill får gärna skicka healing till min Ture, och om ngn känner, får ni gärna försöka känna av om ni kan lokalisera vad felet är :( Suddig bild på grabben finnes i #4.
Mången tack till er alla som hjälpte förra gången, hoppas någon kan och vill hjälpa denna!
Mycket tacksam för all hjälp!
Värme och kramar!
Sänder färger till lille Ture.
Han känns svag. Dåligt immunförsvar.
Kram Åsa