Healing iFokus

Healing

Etikettercd-skivorböcker
Läst 1453 ggr
Opal
0

Bok

Nu har jag köpt en bra bok som heter Människokroppens subtila energisystem av Ken Lavendell. Den innehåller allt om de 7 chakrorna. Utförlig beskrivning av vad varje Chakra står för, dess element, djur, färg, affrimationer, ljud, zodiak tecken, planeter, ärkeängel, djur, ädelstenar, eteriska oljor, näring/kryddor och örtor, energimässigt centrum för, påvekar och kontrollerar i kropppen, associerande muskler, fysiska besvär vid obalans och psykiska besvär vid obalans. Det finns även exempel på andningsövningar för varje Chakra. Olika yogaövningar för varje Chakra.

Jag har letat länge efter en sådan här bok och äntligen har jag hittat den.

korseett
0

var har du fått tag i den?

MariaJ
0

Underbar att du nu hittat vad du söker. Jag kan säga att jag pratade idag med en vän om just den kunskapen man behöver då man jobbar med energierna. Mycket bra att du funnit en bok som denna, med allt i ett:-) nu har du att mysa med på våra kalla julekvällar..Skrattande Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

#0 Låter som en mycket intressant bokSkrattande

Opal
0

#1 köpte den på adlibris. Billigt.

Det kommer att bli en mycket intressant läsning när jag börjar att öppna boken.

Denna kommentar har tagits bort.
Alvljus
0

Det låter jättespännande, tack för tipset! :)

Jag har också letat länge efter just en sådan bok!

FiaH
0

Detta är en gammal tråd, men ville bara berätta att jag ska på kurs i helgen med just ken Lavendell, en Chakra Aura kurs och mera, men vi kommer att utgå mycket från denna bok. Ska bli så spännande, jag längtar såå…Skrattande Kanske någon mer här som gått någon kurs av ken? Läste precis en annan bok han skrivit som heter "Betraktaren" mycket bra