Inatt drömde jag......
detta är en tråd som gör det möjligt för oss alla att dela med sig av drömmarnas värld. Vi kan ibland drömma underligt, men vad betyder drömmarn`? Ibland kan man bara känna att man vill berätta och dela med sig av dem och det kan ni göra i denna tråden..
OBS !!! Detta är ingen tolkningstråd, utan endast en tråd för att dela med sig.
Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Jag kan börja själv. Jag drömde inatt att jag och min hund Nellie var ue och gick. Vi mötte en schäferhund som var lite skrämmande först. Sen gick nellie mot hunden, och tillslut så lade sig nellie i hundes korg. De låg tillsammans och schäfern plockade upp mat ifrån hans matskål (broccoli) hahah.. för att lägga framför nellies nos. Jag kände direkt då jag vaknade att nellie behöver extra tillskott. Jag ska ge henne vitaminer nu. Hunden ville berätta detta för oss. Han är kanske nellie själenergi för att hjälpa henne på jorden.. vem vet ???
Fortsätt ni ..alltid skoj att läsa lite drömmar..
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Inatt drömde jag att vi var och hälsade på hos kompisar som har en häst. Men i drömmen hade de även en pony med lurvig svart päls och som var jättekelen och hela tiden ville kramas och gosa med mig. Eftersom jag är extremt allergisk mot hästar så var det en mysig dröm.