Min katt fick healing
I förrgårkväll så gav jag min katt healing. Jag höll mina händer över hennes buk när hon låg i soffan. Hon tyckte säkert det var mysigt för hon spann. Men plötsligt så reste hon sig med ett kurr (som katter gör) och jag hann inte riktigt med att "stänga av " healingen. Så jag kände energin i mina händer och speciellt i fingrarna som en stark elektrisk energi som stack och kittlade. Det där var häftigt!
Och varför gav jag henne healing då?
Jo, jag tyckte att hon hade blivit så stor om buken. Det kan bero på flera orsaker. Förmodligen som ett resultat av all grädde hon fick under en månad då jag försökte gå ner i vikt med LCHF metoden. Jag gick inte ner ett gram!
En annan tänkbar orsak kan vara något med livmodern, att denna skulle vara svullen. Jag var inne och pratade med dem på "Hittekatter" där det finns ganska många kunniga personer som kunde ge råd och tips. De trodde att det var bukfett och ingenting att oroa sig för. En annan orsak kunde vara p-pillerna, att hon inte löper längre och inte längre behöver p-piller.
Hon äter, hon gör vad hon ska på toa och verkar må bra för övrigt, så förmodligen är det jag som är lite "mammig", men nu fick hon lite healing i alla fall.
Dagen efter så kändes hennes buk mycket mjukare!
Om det nu bara är fett så kan väl inte healingen vara skadlig?
Kram!