Healing till min katt
Jag gav min katt healing igårkväll.
Förmodligen är jag som en kycklingmamma som inbillar mig, men jag tyckte att hon plötsligt blev så rund om buken, precis som om hon var höggravid. Men hon är inte gravid, hon får p-piller och är aldrig ute.
Risken finns dock att det är vispgrädden som är anledningen till bukens "förstoring" . Jag gick på LCHF i höstas och då blev det en skvätt grädde till henne varje dag - inte bra!
Hur som helst så tänkte jag att om det är något galet så kanske jag kan försöka med healing, så jag lade båda mina händer äver hennes buk igår när hon låg så fint på soffan. Plötsligt så kurrar hon till (som katter gör) och reste sig. Precis då kände jag mycket starka stickningar i mina händer som om jag inte hade "slagit av" när hon oförhappandes reste sig.
Idag kände jag på hennes buk och den var mycket mjukare än igår.
Ska tillägga att katten blir 16 år i september och att hon hade en inflammation i livmodern i somras, då jag tog henne till veterinär. Hon fick abortsprutor så att livmodern skulle tömma sig, vilket den gjorde och allting blev bra igen. Jag antar att jag är lite rädd igen att denna inflammation ska ha kommit tillbaka.