Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 767 ggr
plastbaronen
0

Elektroniska apparater

Detta är iofs. inte en fråga, utan mer en kul sak. Jag vill berätta om min erfarenhet av elektriska apparaters energier, och hoppas ni också bidrar med era!

Det började med att jag lyckades "heala" min Mp3-spelare som bar sig konstigt åt. Jag hittade liksom en energislinga i apparaten, som jag följde.

Jag har också erfarenhet av datorers energi. En gång när jag mediterade, lösgjorde sig plötsligt en stor "boll" av energi från min dator och satte sig runt mitt huvud. Jag fick huvudvärk. En annan gång försökte jag känna av/kommunicera med datorn, och upplevde en sorts nästan-medvetande, fast på en helt annan frekvens än min egen och som därför var ansträngande att ta emot. Det kändes som om det var vitt och liksom kristalliskt, som en sorts salt, fast energi.

mayolica
0

ja det var häftigt . För mej har mobiler blivit konstiga och kommit i olag och blivit urladdade mm av healing.

~ mayolica ~

korseett
0

oj låter mäktigt det där men du sparar tid på reparationer

Tane
0

Har varit med om det tidigare också, bla datorer o saker som krånglat. räcker att ge lite healing så blir de normala igen. Min katt gav healing till min bärbara dator, var så frustrerad när jag ändå behöver min bärbara dator o muspekaren på datorn funkade inte på flera månader, hade lagt  min dator på golvet så gick min katt o la sig på den och vips så funkade muspekaren igen.

Hon måste ha överfört engeri

plastbaronen
0

För mig var det en engångsföreteelse, men jag hoppas det lyckas igen.

cillaj
0

Jag har lyckats få igång min microstereo som inte ville starta, kollade allt som kunde vara fel, men hittade inget, jag healade den i ca 20 min, sen satte den igång.

Tänk vilken kraft vi besitter ändå.

Kram cilla.

allhealing
0

Jag hjälpe en bilmekaniker som letat efter ett fel i fyra dagar. Han bara gapade när jag hittade felet på 2 sekunder.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet