Healing iFokus

Healing

Läst 588 ggr
Kvaser
0

God förmiddag Den 3 Feb

Hej på er!

Här har det varit kallt i natt…över 20 grader…så i morse ville man bara ligga kvar i sängen och mysa…

Men å andra sidan, så är det mysigt….för då kan man tända en brasa…och mysa framför elden…

Hoppas ni får en underbar dag !

KRAM

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Indiania
0

Hej! Så kallt du har det, här är det flera år sedan vi hade så kallt. I stället blir det råkallt.

Tänd brasan och njut av din dag!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

åh huga, såpass kallt! Här ligger det stadigt runt 5-6 minus på nätterna och går upp mot 2 minus på dagarna, Skönt väder faktiskt.

Jag har varit ute och ridit och rejsat i full galopp på några gärden. Tänk er synen av två nordsvenskar, en arbetshäst och en travare, som springer ikapp så snön yr runt öronen på oss däruppe på ryggen. Helt underbart! Lite mer snö hade då inte skadat men den verkar ju vara på väg.

Nu strax ska jag hoppa in i duschen och sen ska butiken öppnas.

Ingen öppen spis men väl en en vedspis som svärmer hela huset har vi så vi hör iallafall knastret från elden.

Ha det bra idag!

korseett
0

Indiania- flera år sedan? inte här hos oss ute på landet. Men inte så kallt hittills denna säsongen

Indiania
0

#3 Tänk att det kan skilja så många grader på några mil.Så härligt det låter med med hästarna!!!Ha det gott Karin Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

FiaH
0

Oj va kallt, här är det milt och det är grått och tråkigt väder. Men jag själv är full av energi, och det är ju bra. Har städat vinden idag, såå skönt. Nu ska jag njuta av lite middag. Ha det bäst alla. Kram Fia

solblomman47
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla!

Här var det runt - 15  morse,men nu har solen kommit fram så nu står tem på -5 så det är stor skillnad.

Det gnistrar så fint på snön så här kan det få vara ett tag varken mer eller mindre snö.Snart kan man ta fika och gå på nått fint ställe och vara ute i friska luften när solen börjar värma.

Jag längtar till i kväll för jag ska på meditations kurs hoppas det blir en superupplevelse under meditationen.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe sen måste jag sätta fart hemma.Så jag kommer iväg i tid. 

Så här såg det ut tidigt i morsse.

Önskar en fortsatt bra dag. Kram/Kerstin

Kvaser
0

Nu är det -13,6 och klart….Hoppas ni haft en bra dag….och att er kväll blir lika givande =)

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.