Kan healing bota håravfall?
Har sedan ett tag tappat lite fläckvis med hår och nu slog det mig att healing kanske kan hjälpa?
Har funderat på att besöka en healer ett tag nu och det skulle vara intressant att veta om det skulle kunna hjälpa 
Du kan alltid pröva. Men inom healing får man aldrig säga att man botar, däremot lindrar.
Det finns en kvacksalverilag som säger det.
Kram cilla.
med healing kan man ge energi till att hjälpa kroppen att komma i bättre ballans.så att kroppens egen självläkande förmåga kan förbättras.
man kan inte utlova ett bestämt resultat,men det kan vara värt att prova.
~ mayolica ~

Ok värt ett försök alltså
Tack för svaren!

Hej på dig i går gav jag healing till en person som drabbats av detta med hår avfall.
Det jag fick till mig i detta fall var att personen skulle ta tillskott av kalcium och var i behov av animaliskt fett.
Nu visade det sig också att denna person var vegetarian och då inte fick i sig ngt animaliskt fett.
Så kan mycket väl stämma.
Läste för ett tag sedan om ungdomar som börjat med vegetarisk kost där dom drabbats av hår avfall och trötthet detta var väldigt vanligt.
så kan ligga ngt i det att man behöver animaliskt fett för just håravfall.
Om detta stämmer med dig vet jag inte men det stämmde med personen jag gav healing i går.
Lasse
jag tror oxå att det kan vara något du har brist på,det kan vara värt att prova ett heltäckande kosttillskott. kan rekommendera mivitotal flex, komplettera med järn om man behöver.
vet oxå att en del läkemedel kan ha den biverkningen,att man tappar hår.
~ mayolica ~

#4 Intressant! Jag är inte vegetarian men kanske ska man kolla upp kalciumvärdet. Tack!
#5 Ska ta en titt på vilka läkemdele jag ätit sista tiden och dess biverkningar, tack för tipset!
Kram